دوشنبه 16 مهر 1403

جلسه شورای سیاستگذاری شهید آوینی برگزار شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جلسه شورای سیاستگذاری شهید آوینی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای سیاستگذاری طراحی تارنمای جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و جلسه هماهنگی هیئت اجرایی این جشنواره برگزار شد. جلسه شورای سیاستگذاری طراحی تارنمای جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی (ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر) با حضور مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه هنر و معاون اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و تعدادی از عوامل...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای سیاستگذاری طراحی تارنمای جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و جلسه هماهنگی هیئت اجرایی این جشنواره برگزار شد. جلسه شورای سیاستگذاری طراحی تارنمای جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی (ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر) با حضور مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه هنر و معاون اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و تعدادی از عوامل برگزار کننده جشنواره تشکیل شد. مقرر گردید این جشنواره در اسفند ماه 1401 به میزبانی دانشگاه هنر در بخش قرآنی، فرهنگی و هنری برگزار شود. این مسابقات در بخش‌های قرآنی و فرهنگی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر و در بخش هنری برای همه دانشجویان برگزار خواهد شد و زمان ثبت نام دانشجویان از نیمه دوم آبان ماه از طریق تارنمای جشنواره آغاز خواهد شد.

همچنین در این راستا جلسه هماهنگی هیئت اجرایی اولین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با گروه قرآن جشنواره در محل اداره آموزش مرکز امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم علیه السلام با حضور مدیر گروه قرآنی جشنواره و رئیس اداره آموزش مرکز امور قرآنی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، و عوامل برگزار کننده جشنواره برگزار شد. در این جلسه که با موضوع بررسی چگونگی برگزاری مسابقات قرآنی تشکیل شده بود بر لزوم برگزاری منظم و دقیق جشنواره و همچنین توجه به هماهنگی‌های بالای دفاتر دبیرخانه جشنواره جهت برگزاری همزمان و یکسان مسابقات تاکید گردید. در پایان جلسه مقرر گردید مسابقات در دو قسمت برادران و خواهران در رشته‌های حفظ، تلاوت، اذان و تواشیح در دو مقطع مقدماتی و نهایی برگزار گردد. گفتنی است؛ مراسم رونمایی از تارنمای جشنواره سراسری فرهنگی و هنری شهید آوینی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثار دانشگاه‌های سراسر کشور صبح چهارشنبه 11 آبان ماه به میزبانی دانشگاه هنر برگزار می‌شود.