یک‌شنبه 1 مهر 1403

جلسه مهم برای بازگشت مربی جنجالی به فوتبال ایتالیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جلسه مهم برای بازگشت مربی جنجالی به فوتبال ایتالیا

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند رئیس باشگاه ناپولی امشب دیداری رسمی با آنتونیو کونته انجام خواهد داد و سرنوشت مربی‌گری کونته در ناپولی در این جلسه مشخص خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، شبکه اسکای و چند روزنامه ایتالیایی دقایقی پیش اعلام کردند امشب دیداری رسمی بین آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، و آنتونیو کونته برگزار شده و در پایان این جلسه مشخص خواهد شد که آیا سرمربی ایتالیایی جانشین رودی گارسیا می‌شود یا نه.

شایعات درباره احتمال نشستن کونته روی نیمکت ناپولی چند روزی است که مطرح شده و این مربی ایتالیایی تا این لحظه شخصا گزارش‌ها را نه تایید و نه تکذیب کرده است. او حتی دیشب در مراسمی در شهر تورین با سوالات خبرنگاران در این باره مواجه شد و از پاسخ دادن صریح طفره رفت.

گزارش‌های امروز در ایتالیا حاکی است تا این لحظه مذاکرات غیررسمی بین دو طرف در جریان بوده و امشب در دیدار دی‌لورنتیس و کونته تکلیف نهایی مشخص خواهد شد.

رودی گارسیا به دلیل نتایج ضعیف و دور از انتظار ناپولی در شروع فصل سری آ در آستانه اخراج قرار دارد. گارسیا تا اینجا در سری آ و لیگ قهرمانان پنج برد، سه باخت و دو تساوی به دست آورده است. شاید در یک فصل عادی این نتایج برای ناپولی خیلی بد به حساب نمی‌آمد ولی آبی‌های ناپل حالا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در سری آ حضور دارند و حاضر به قبول نتایج فعلی تیم‌شان نیستند.

دی‌لورنتیس در حال حاضر در شهر رم به سر می‌برد و رادیو مارته دقایقی پیش گزارش داد خبرنگارش مطلع شده احتمالا تا ساعتی دیگر دیدار رسمی بین او و آنتونیو کونته برگزار خواهد شد.

کونته از ماه مارس و زمانی که در میانه فصل گذشته با توافق مشترک با باشگاه تاتنهام از این تیم جدا شد بدون تیم بوده است. آخرین مربی‌گری او در ایتالیا به زمانی برمی‌گردد که در فاصله سالهای 2019 تا 2021 هدایت اینتر را بر عهده داشت.

جلسه مهم برای بازگشت مربی جنجالی به فوتبال ایتالیا 2