سه‌شنبه 12 تیر 1403

جمال، زیبایی خاص یورو 2024 (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جمال، زیبایی خاص یورو 2024 (عکس)

جمال موسیالا با به ثمر رساندن یکی از جالب‌ترین گل‌های یورو 2024، با 3 گل در صدر جدول گلزنان یورو قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، جواهر جوان تیم ملی فوتبال آلمان امشب یکی از بازیکنان محوری مانشافت در پیروزی دو بر صفر مقابل دانمارک سختکوش بود. بردی که می‌توانست نتیجه به مراتب پرگل‌تر داشته باشد اما بی دقتی به خصوص آلمانی‌ها در مقابل دروازه کسپر اشمایکل و البته درخشش دروازه‌بان دانمارک مانع از این شد که نتیجه رویایی در این مسابقه رقم بخورد.

نتیجه‌ای که می‌توانست رکورد آلمان‌ها در دیدار افتتاحیه مقابل اسکاتلند را بشکند. آنها در این بازی بارها و بارها صاحب موقعیت شدند و دو بار نیز گل‌های‌شان توسط وی‌ای‌آر مردود اعلام شد.

در این بین اما گل جمال موسیالا، شماره 10 تیم ملی آلمان، جلوه خاصی داشت. او که در طول مسابقه بارها و بارها از کمند بازیکنان حریف می گریخت در دقیقه 68 با یک فرار عمقی با گذر از دفاع راست تیم ملی دانمارک با اشمایکل تک به تک شد و با ضربه‌ای فنی دروازه مرد سبزپوش تیم سرخپوش را باز کرد تا رویای ادامه دادن راه پدر توسط کسپر کاملاً از بین برود.

آلمانی‌ها می‌ترسیدند که با با توجه به اینکه پیتر اشمایکل کبیر یک بار این درخشش فوق العاده را مقابل آلمان انجام داده در این مسابقه نیز اسیر دستان پرتوان فرزندش بشوند اما حمله‌وران مانشافت بیش از اینها موقعیت ساختند که کار و اما اگر بکشد و البته گل موسیالا به معنای پایان رویاهای دانمارک در این مسابقه بود.

مسابقه‌ای که آلمان فرم فوق العاده خود را در آن به نمایش گذاشت و خود را به عنوان یکی از مهمترین مدعیان کسب جام معرفی کرد. اگرچه دیدار بعدی آنها مبارز اسپانیا بسیار دشوار است و شاید حتی منجر به حذفشان از رقابت‌های یورو بشود. با این حال نمایش با طراوت و تهاجمی شاگردان ناگلزمن امیدواری فوق العاده‌ای را در کشور آلمان ایجاد کرده است.

ویدئو: 346545
جمال، زیبایی خاص یورو 2024 (عکس) 2
جمال، زیبایی خاص یورو 2024 (عکس) 3
جمال، زیبایی خاص یورو 2024 (عکس) 4