جمعآوری بیش از 4 تن پسماند غیرمجاز از خلازیر جنوبی
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهرداری منطقه 19 تهران اعلام کرد: با هدف ساماندهی و برخورد با فعالیتهای غیرمجاز در حوزه پسماند، عملیات جمعآوری پسماندهای غیرمجاز از دو گاراژ در محدوده خلأ زیر جنوبی، کوچه حسینی 2 با موفقیت اجرا و جمعآوری بیش از 4 تن پسماند غیرمجاز صورت گرفت. در این اقدام که با مشارکت عوامل اجرایی ناحیه 3 صورت گرفت، در مجموع 8 کامیون با تناژ 4 هزار و 100 کیلوگرم...