یک‌شنبه 1 مهر 1403

جنجال در سوپرکلاسیکو: دست به یقه با هوادار خودی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جنجال در سوپرکلاسیکو: دست به یقه با هوادار خودی!

سرخیو رومرو، کاپیتان بوکاجونیورز بعد از شکست تیمش مقابل ریورپلاته به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفت و با آن‌ها درگیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی از هفته چهاردهم لیگ آرژانتین، سوپرکلاسیکوی جذاب بوکاجونیورز و ریور پلاته با برتری 1-0 ریور پلاته به پایان رسید.

جنجالی‌ترین اتفاق این بازی پربرخورد در زمین اما بعد از سوت پایان و زمانی که بازیکنان قصد خروج از زمین به سمت رختکن را داشتند شکل گرفت‌.

جایی که هواداران شاکی بوکاجونیورز از نتیجه بازی، به‌شدت علیه سرخیو رومرو کاپیتان باتجربه تیم‌شان موضع گرفتند و شروع به اعتراضات شدید علیه کردند‌. در همین بین گویا یکی از هواداران بوکا از الفاظ رکیکی علیه رومرو استفاده می‌کند و موجب عصبانیت شدید گلر سابق منچستریونایتد و تیم ملی آرژانتین می‌شود.

رومروی 38 ساله بعد از این اتفاق به قصد برخورد فیزیکی با هودار معترض به سمت جایگاه آنها رفت و سعی در عبور از فنس‌ها برای حضور در جایگاه تماشاچیان معترض تیمش داشت که با مداخله سایر بازیکنان و ماموران امنیتی از این اتفاق جلوگیری شد. در همین هنگام هواداران بوکا نیز موقعیت را غنیمت شمردند و با پرت کردن اجسام مختلف به سمت کاپیتان تیمشان حسابی از خجالت او درآمدند.

بوکاجونیورز تا پایان هفته چهاردهم تنها 21 امتیاز به دست آورده و در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد. گفتنی است این تیم تا اینجای رقابت‌ها با دریافت 15 گل یکی از ضعیف‌ترین خط دفاعی های لیگ را به نام خود کرده است. موضوعی که باعث لبریز شدن صبر هواداران از گل خوردن مجدد سرخیو رومرو شد و این درگیری عجیب شکل گرفت.

جنجال در سوپرکلاسیکو: دست به یقه با هوادار خودی! 2
جنجال در سوپرکلاسیکو: دست به یقه با هوادار خودی! 3