شنبه 7 مهر 1403

جنوا 0-3 یوونتوس: صدرنشینی پشت درهای بسته

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جنوا 0-3 یوونتوس: صدرنشینی پشت درهای بسته

یوونتوس در بازی هفته ششم سری A با نتیجه 3-0 جنوا را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ششم سری A امشب جنوا از یوونتوس میزبانی کرد و با گل‌های دوشان ولاهوویچ (2 بار) و فرانسیسکو کونسیسائو با نتیجه 3-0 برنده شد.

ترکیب تیم‌ها:

جنوا: گولینی، د وینتر، بانی، واسکز، زانولی، فرندروپ، بادلی، میرتی، آهانور، اولیویرا و پینامونتی.

یوونتوس: ماتیا پرین، دانیلو، کالولو، برمر، روحی، فاجولی، مک‌کنی، گونزالس، کوپماینرز، ایلدیز و ولاهوویچ.

این بازی در شرایط عجیبی آغاز شد و به دلیل درگیری طرفداران جنوا مقابل سمپدوریا در جام حذفی، بدون حضور تماشاگران از یوونتوس میزبانی می‌کردند که یادآور خاطرات بازی‌های دوران همه‌گیری ویروس کووید پشت درهای بسته بود.

استادیو فراریس تحت تاثیر عدم حضور هواداران بود و این روی جو بازی تأثیرگذاشت که تا دقیقه 20 دو تیم در حال محک زدن یکدیگر در میانه میدان بودند و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. جنوا در دقیقه 26 شاهد تعویض اجباری بادلی بود و کاپیتان میزبان به دلیل آسیب دیدگی زمین را ترک کرد.

بازی در نیمه نخست به شدت معمولی و خالی از لحظات هیجان انگیز بود که به نظر می‌رسید دو تیم هیچ انگیزه‌ای برای تغییر نتیجه ندارند و متعادل دقایق را سپری کردند تا در نهایت نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

یووه خوش شانس بود که نیمه دوم را با گل دقیقه 47 دوشان ولاهوویچ روی پنالتی شروع کرد و جریان بازی را در دست گرفت. این گل جنوا را مجبور کرد تا بالاخره دست به حمله بزند اما این یوونتوس بود که دوباره به گل رسید.

در دقیقه 55 هم ولاهوویچ موفق شد با وجود دخالت مدافع حریف دروازه جنوا را باز کند و فاصله امنی را برای کسب برد خارج از خانه ایجاد کند. یووه به دنبال افزایش اختلاف گل داگلاس لوئیز و کونسیسائو را وارد زمین کرد که تاثیرگذار بود.

کوپماینرز اگر کمی خوش شانس بود ضربه دقیقه 64 او پس از برخورد به تیرک افقی وارد دروازه می‌شد اما به داخل محوطه جریمه بازگشت و سپس دفع شد. در مقابل جنوا تلاش زیادی برای ایجاد موقعیت گلزنی داشت اما عملکرد دفاعی منظم یووه مانع از ایجاد فرصت خطرناک می‌شد.

یووه تا پایان این بازی میل هجومی خود را حفظ کرد و فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 89 فرصت خوب در محوطه جریمه را به گل تبدیل کرد تا شکست جنوا را سنگین‌تر کند.

شاگردان تیاگو موتا دقایق باقی مانده از نیمه دوم را به خوبی مدیریت کرده تا به سومین برد این فصل دست پیدا کرده و با 12 امتیاز به صدر جدول رده بندی صعود کنند. جنوا هم 5 امتیازی باقی ماند تا در رده شانزدهم قرار بگیرد.

گل‌ها:

جنوا 0-1 یوونتوس

دوشان ولاهوویچ موفق شد خطای پنالتی ای که روی کنان ایلدیز صورت گرفته بود را برخلاف جهش دروازه‌بان در دقیقه 47 به گل تبدیل کند.

جنوا 0-2 یوونتوس

ولاهوویچ پس از دریافت پاس بلند در نزدیکی محوطه جریمه، حرکت به سمت دروازه را ادامه داد و در حالیکه یک مدافع او را همراه می‌کرد از زاویه تقریبا بسته دروازه گولینی را در دقیقه 55 باز کرد.

جنوا 0-3 یوونتوس

جنوا 0-3 یوونتوس: صدرنشینی پشت درهای بسته 2
جنوا 0-3 یوونتوس: صدرنشینی پشت درهای بسته 3
جنوا 0-3 یوونتوس: صدرنشینی پشت درهای بسته 4
جنوا 0-3 یوونتوس: صدرنشینی پشت درهای بسته 5
جنوا 0-3 یوونتوس: صدرنشینی پشت درهای بسته 6
جنوا 0-3 یوونتوس: صدرنشینی پشت درهای بسته 7