شنبه 28 مهر 1403

جنگ دی‌یونگ با بارسلونا: جراحی نمی‌کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جنگ دی‌یونگ با بارسلونا: جراحی نمی‌کنم!

فرانکی دی‌یونگ درخواست باشگاه بارسلونا برای انجام عمل جراحی را نپذیرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، دی‌یونگ یکی از مهره‌های کلیدی بارسلونا در چند فصل اخیر در خط میانی این تیم بوده و توانسته است عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد اما فصل گذشته با مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدتی روبرو شد که کار را برایش دشوار کرد.

این بازیکن در اواخر فصل گذشته در جریان دیدارهای بارسلونا مصدوم شد و همین موضوع باعث شد که حضور در اردوی تیم ملی هلند برای رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را هم از دست بدهد اما انتظار می‌رفت که در اوایل فصل جدید به میادین برگردد.

با این حال، شرایط مطابق خواسته او پیش نرفت و چند روز قبل گفته شده بود که مدیران بارسا به شدت از این شرایط ناراضی هستند و به او اعلام کردند که باید هرچه زودتر تصمیم نهایی‌اش را برای روشن شدن این وضعیت بگیرد.

بعضی از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که او آماده است و پس از وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر و حتی با وجود دردی که دارد به میادین برگردد اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که هیچ تاریخ مشخصی برای بازگشت او به میادین وجود ندارد.

این در حالی است که کادر پزشکی و مدیران بارسا بارها به دی‌یونگ اعلام کردند که بهتر است عمل جراحی روی پایش انجام دهد اما او حاضر به قبول این پیشنهاد نیست و همین عصبانیت بیشتر مدیران این باشگاه را به همراه داشته و هنوز معلوم نیست که او چه زمانی بار دیگر می‌تواند پیراهن بارسا را به تن کند.