دوشنبه 7 آبان 1403

جنگ رونالدو و مسی به اینستاگرام کشید / سه ایموجی خنده

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
جنگ رونالدو و مسی به اینستاگرام کشید / سه ایموجی خنده

کریستیانو رونالدو به انتخاب فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال و سوم شدن لیونل مسی واکنش جالبی نشان داد. کریستیانو رونالدو به انتخاب فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال و سوم شدن لیونل مسی واکنش جالبی نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، ارلینگ هالند طبق بررسی فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) به عنوان بهترین بازیکنان سال 2023 انتخاب شد و کیلیان نیز امباپه دررده دوم...

کریستیانو رونالدو به انتخاب فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال و سوم شدن لیونل مسی واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش عرشه آنلاین، ارلینگ هالند طبق بررسی فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) به عنوان بهترین بازیکنان سال 2023 انتخاب شد و کیلیان نیز امباپه دررده دوم قرار گرفت.

نکته جالب انتخاب شدن لیونل مسی به عنوان نفر سوم این لیست بود که همین موضوع سوژه حساب کاربری نشریه آبولای پرتغال شد. کریستیانو رونالدو که در ماه‌های اخیر به عملکرد فوق ستاره آرژانتینی در 2023 را زیر سوال برده است این بار هم زیر این پست آبولا با گذاشتن چند ایموجی خنده به سوم شدن مسی واکنش نشان داده است.

لیونل مسی به همراه آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022قطر شد و در ادامه موفق هشتمین توپ طلا را هم گرفت تا کسب این جایزه برای او با انتقادهایی همراه باشد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

جنگ رونالدو و مسی به اینستاگرام کشید / سه ایموجی خنده 2
جنگ رونالدو و مسی به اینستاگرام کشید / سه ایموجی خنده 3