شنبه 7 مهر 1403

جنگ صدرنشینی / ترکیب دو تیم آلمان و سوئیس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جنگ صدرنشینی / ترکیب دو تیم آلمان و سوئیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته سوم رقابت‌های گروه A یورو تیم‌های ملی آلمان و سوئیس در ورزشگاه دویچه بانک پارک به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی آلمان صعود به دور بعدی را قطعی کرده و پس از غلبه بر تیم‌های اسکاتلند و مجارستان با کسب 6 امتیاز پیش از شروع این بازی در صدر جدول گروه قرار دارد. سوئیس به غیر از نتیجه بازی امشب، نگاهی هم به نتیجه بازی مجارستان و اسکاتلند خواهد داشت...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته سوم رقابت‌های گروه A یورو تیم‌های ملی آلمان و سوئیس در ورزشگاه دویچه بانک پارک به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی آلمان صعود به دور بعدی را قطعی کرده و پس از غلبه بر تیم‌های اسکاتلند و مجارستان با کسب 6 امتیاز پیش از شروع این بازی در صدر جدول گروه قرار دارد.

سوئیس به غیر از نتیجه بازی امشب، نگاهی هم به نتیجه بازی مجارستان و اسکاتلند خواهد داشت چون اسکاتلند با کسب یک امتیاز همچنان شانس صعود به عنوان تیم دوم را دارد.

ترکیب تیم‌های آلمان و سوئیس به شرح زیر است:

سوئیس: یان زومر، سیلوا ویدمر، مانوئل آکانجی، بریل امبولو، رِمو فرولر، گرانیت ژاکا، ریکاردو رودریگز، دان اندویه، مشیل آئبشِر، فابیان شار و فابیان ریِدر.

آلمان: مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، جاناتان تاه، یوشوا کیمیش، کای هاورتز، تونی کروس، جمال موسیالا، فلوریان ویرتز، ماکسیمیلیان میتلشتات، ایلکای گوندوگان و رابرت آندریش.

انتهای پیام /