جمعه 7 اردیبهشت 1403

جهاد تبیین و شناساندن چهره زشت استکبار از مهمترین وظایف ائمه جمعه و جماعت است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جهاد تبیین و شناساندن چهره زشت استکبار از مهمترین وظایف ائمه جمعه و جماعت است

آیت الله عبادی با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین و جلوگیری از تحریف، گفت: جامعه ای که دوست را از دشمن نشناسید و خائن را از خادم نتواند جدا کند مثل انسان های کور و کر و لال هستند لذا وظیفه علما به خصوص ائمه جمعه و جماعت شناساندن چهره زشت دشمن و پنجه آهنین در دستکش مخملی آنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با در گردهمایی ائمه جمعه، مسئولان ستادهای نماز جمعه و رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه استان با حضور مهندس اخوت، مدیر ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: سر دو راهی هوا و خدا یک نقطه است بقیه شعب متفرعات این دو راهی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بعثت همه انبیاء الهی بر مسئله توحید حقیقی است، افزود: استکبار و لیبرال دموکراسی غرب آفت بزرگی هستند که امروز انسان را در سطح جهان گرفته است و تا از شر این نجات نیابد هیچ امری اصلاح نخواهد شد.

لیبرال دموکراسی غرب بدترین نوع استبداد است

وی با اشاره به اینکه مقاومت می خواهد تا آزادی به دست آید، افزود: لیبرال دموکراسی غرب بدترین نوع استبداد است همان که با شعار آزادی و حقوق بشر و حقوق کودک بدترین نفاق در کفر را دارند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در کنار انواع وظایفی که اهل علم دارند مسئله این است که «مُلِئَت ظُلماً وَ جَوراً» را از این حالت خارج کنند، عنوان کرد: انسان باید از این غفلت و خواب مرگ که دشمن را به جای دوست گرفته و خائن را به جای خادم گرفته است بیدار شود.

امام جمعه بیرجند به سوابق جنایت های اروپایی ها اشاره کرد و افزود: ابزار توسعه حکومت اروپایی ها توسعه فساد برای غلبه بر کشورها است.

وی ادامه داد: امروز هم دشمن طرح اندلسی و توسعه فساد را برای غلبه بر کشورها در دست اجرا دارند و از 200 سال قبل که پا در کشور های اسلامی گذاشتند در طرح و برنامه ها و دشمنی های خود از هیچ چیز فروگذار نکرده اند.

مستکبران تحمل یک حرف حساب را ندارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مستکبران تحمل یک حرف حساب را ندارند و بازهای سیاسی و تبلیغاتی به وجود می آورند، گفت: بیماری که بر شجره انسانیت عارض شده اطبای آن علما هستند.

آیت الله عبادی یکی دیگر از برنامه های دشمن را تسلط انسان های نوکرمآب و پلید بر جامعه دانست و افزود: به شهادت رساندن 250 هزار نفر از نیروهای کارآمد از جمله شهید مطهری‌ها، شهید صدرها، شهید بهشتی‌ها و شهید چمران‌ها و تحمیل هشت سال جنگ و راه انداختن داعش نمونه ای از جنایت‌های انجام شده استکبار برای از بین بردن نیروهای کارساز و کارآمد و تسلط انسان های نوکرمآب و پلید بر جامعه است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: با وجود تاریخ کثیف و نگین غربی ها هنوز برخی از مردم به لیبرال دموکراسی به عنوان انسان نگاه می کنند و بعد روی کار آمدن دولت سیزدهم، تمام مرتبطین آنان دست به کار شدند و کشور خود را برای رضایت خاطر لیبرال دموکراسی غرب خراب می کنند و نمی گذارند کسانی که دلسوز هستند و کشور را از دست بیگانگان گرفتند، اصلاح کنند.

وظیفه خطیر ائمه جمعه و جماعت در جهاد تبیین

وی با تأکید بر اینکه طرح و برنامه ای برای بیدارباش مردم از خواب غفلت نسبت به دشمن نیاز است، افزود: امروز کفر و اسلام در یک جنگ همه جانبه هستند و لذا جهاد واجب و فوری است و اگر این فرصت از دست برود صحنه کربلا تکرار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: مسئله جهاد تبیین و جلوگیری از تحریف مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیازمند طرح و برنامه کارشناسی شده است و نباید این مسئله مهم را ساده بنگریم چون جامعه ای که دوست را از دشمن نشناسید و خائن را از خادم نتواند جدا کند مثل انسان های کور و کر و لال هستند لذا وظیفه علما به خصوص ائمه جمعه و جماعت شناساندن چهره زشت دشمن و پنجه آهنین در دستکش مخملی آنان است.

انتهای پیام /