یک‌شنبه 1 مهر 1403

جوابگوی همه نتایج خودم هستم / رحمتی: با هوادار آینده را خواهیم ساخت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جوابگوی همه نتایج خودم هستم / رحمتی: با هوادار آینده را خواهیم ساخت

سید مهدی رحمتی می‌گوید با اولین برد همه چیز به نفع هوادار تغییر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی سرمربی هوادار در نشست خبری پس از بازی با فولاد گفت: در ابتدا به تیم خوب فولاد و کادرفنی این تیم تبریک می‌گویم و در ادامه از بازیکنان تیمم به خاطر فوتبال عالی‌ای که بازی کردند، تشکر می‌کنم. ما کمترین حقمان در این بازی مساوی بود. بدشانسی گریبان‌گیر ما شد. در هفته پنجم بچه‌ها به شرایطی رسیدند که به هم اعتماد دارند، پاس می‌دهند و موقعیت ایجاد می‌کنند. جوانان ما امروز جوری بازی کردند که چندین موقعیت گل داشتند و تیم خوب فولاد را تحت فشار گذاشتند و فکر می‌کنم اوج بدشانسی ما در بازی امروز آن صحنه‌ای بود که توپ به تیر دروازه خورد و به گل تبدیل نشد. ما با همین قدرت و همین توان راهمان را ادامه می‌دهیم و مطمئن باشید با اولین برد همه چیز عوض خواهد شد. تیم ما فقط به اولین برد نیاز دارد.

ویدئو: 353671

وی در مورد اینکه تیم او چه زمانی قرار است به فرم خوبی برسد، پاسخ داد: همه بازی‌های لیگ بازی‌های سختی هستند. ما امروز باید می‌بردیم و با تمام احترامی که برای فولاد قائلم اما ما در نیمه اول یک موقعیت صد در صد داشتیم که به بازیکن خودی خورد و گل نشد. نیمه دوم هم توپ‌هایمان به تیر خورد. بازیکنان تیم باید به خودباوری برسند، شما نمیتوانی از تیمی که از اسکواد فصل قبلش فقط سه یا چهار بازیکن باقی مانده، با بودجه پنجاه میلیاردی در پنج هفته توقع داشته باشی که تیمش کامل باشد. کل بودجه تیم ما نهایتا 55 میلیارد است ولی بازیکنانی در لیگ برتر هست که رقم قراردادشان اندازه کل بودجه تیم ما است. من از تیمم تشکر می‌کنم و مطمئنم زمانی که بازیکنان به خودباوری برسند، اتفاق خوبی در هوادار می‌افتد. ما به تیم فولاد و با آن کادرفنی و ان همه بازیکن موقعیت گلی ندادیم و غیر از صحنه گل هیچ موقعیتی روی دروازه ما نداشتند که آن هم یک اشتباه بود و فولاد از ده نفره بودن ما استفاده کرد. پروسه تیم سازی یک پروسه کاملا سخت است.

او در پایان عنوان کرد: ما از روز اول می‌دانستیم چه تیمی را قبول کردیم و مسئولیت و همه نکات با من هست و جوابگوی تمام نتایج هم من هستم و جایگاهی هم ندارم که بخواهد به خطر بیافتد، سیاست باشگاه این است که بازیکن جوان بازی بدهیم و بدانیم که چه چیزی تحویل می‌دهیم و چه چیزی می‌خواهیم، اگر خارج از این چارچوب باشد، خود من تصمیم می‌گیریم که نباشم ولی قرارداد من با تیم هوادار دو ساله است و هدفمان برای آینده است.