پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

جواد نکونام: آسیا از فردا برای فولاد آغاز می‌شود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
جواد نکونام: آسیا از فردا برای فولاد آغاز می‌شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آسیا از فردا برای ما آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فردا تیمش مقابل فوتبال آخال، اظهارکرد: بخش دوم بازی های لیگ قهرمانان آسیا از فردا برای ما آغاز می شود. همه تمرکز ما روی بازی فرداست. گروه ما گروه سختی است و همه تیم های گروه تیم های سخت و خوبی هستند. در بازی فردا دو تیم شناخت بیشتری از هم دارند.

وی ادامه داد: بر روی تیم ها و بازیکنان قطعا آنالیز بهتری داریم اما بازی فردا قطعا نسبت به بازی گذشته در دور قبل سخت‌تر خواهد بود. شرایط و حساسیت بازی ها را می دانیم و نیاز داریم فردا با تمرکز کامل بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: باید از اشتباهات بازی قبل استفاده کنیم تا در نهایت بتوانیم به 3 امتیاز بازی برسیم. تیم آخال فردا با تمام قدرت بازی خواهد کرد تا بتواند بازی را ببرد و به جایگاه خوبی در جدول برسد و این وظیفه ما را سخت خواهد کرد.

نکونام عنوان کرد: در این جام باید بتوان به پیروزی رسید. در دو بازی اول علی رغم شایستگی هایی که داشتیم نتوانستیم بازی را ببریم اما در بازی سوم در لحظات پایانی بازی را پیروز شدیم. آنچه که مهم است پیروزی در هر بازی است و این مساله برای ما بسیار اهمیت دارد و حیاتی است.

وی افزود: ما برنامه ریزی کاملی برای این مسابقات داریم و نمی خواهیم تیم دوم گروه باشیم. تمام تیم ها دوست دارند تیم اول گروه باشد و ما نیز همه تمرکز خود را بر روی این مساله گذاشته ایم که بتوانیم حداکثر امتیاز های گروه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران بیان کرد: برای صعود از گروه باید حداکثر تمرکز را در هر بازی داشته باشیم و حداکثر امتیازی را که می توانیم در هر بازی کسب کنیم. به جایگاه فعلی خود در جدول توجه نمی کنیم و برای هدفمان که از روز اول مشخص است می جنگیم.

نکونام عنوان کرد: بازی فردا قطعا یک بازی متفاوت است. مهم این است که ما روز آخر وقتی همه بازی ها به پایان می رسد چه جایگاهی در جدول داریم. هر بازی برای خود اهمیت خاص دارد و از الان نمی‌توانیم در خصوص یک بازی صحبت کنیم. هدف ما کاملا مشخص است و امیدواریم در آخرین بازی بتوانیم موفقیت خود را جشن بگیریم اما قبل از آن نیاز داریم که در هر بازی با همه تمرکز و انرژی بازی کنیم.

وی ادامه داد: برای بازی فردا با توجه به اینکه دو تیم شناخت بیشتری از هم دارند، قطعا یک تیم متفاوت با تاکتیک متفاوت برای بازی فردا پیش بینی کرده ایم تا بتوانیم به تیم حریف برتری پیدا کنیم. تیم حرف هم قطعا تغییراتی خواهد داشت و ما آمادگی این تغییرات را داریم اما همه تمرکز ما روی تیم خودمان و عملکرد و بازیکنان خودمان است. فردا کاملا با تغییر تاکتیک و تغییر سیستم بازی را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: قطعا از نظر روحی، روانی و فیزیکی بازیکنان خسته خواهند شد و در این خصوص ریکاوری تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. ما سعی کرده ایم تیم را از نظر روحی و روانی و فیزیکی تیم را برای این بازی آماده کنیم.

انتهای پیام