دوشنبه 11 تیر 1403

جو تیم ملی از این بهتر نمی‌شود / ستاره آلمان: با تاکتیک سیال دانمارک را می‌بریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جو تیم ملی از این بهتر نمی‌شود / ستاره آلمان: با تاکتیک سیال دانمارک را می‌بریم

روبرت آندریش، ستاره آلمان، در نشست خبری بازی با دانمارک گفت همه چیز در اردوی مانشافت مهیای پیروزی و صعود به یک چهارم است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان به عنوان میزبان یورو 2024 فردا مرحله یک‌هشتم را با بازی مقابل دانمارک در شهر دورتموند آغاز می‌کند.

آلمان با بازی‌های درخشان مقابل اسکاتلند و مجارستان توجه‌ها را به خود جلب کردند و از آنها به عنوان یکی از مدعیان اصلی نام برده شد. روبرت آندریش در نشست خبری پیش از بازی با دانمارک گفت چیزی به اسم طلسم آلمان در تورنمنت‌های بزرگ معنی ندارد و آنها به خودشان و تیم‌شان اعتقاد دارند.

بازی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند؟ من شخصا خیلی خوشحالم که قرار است در این استادیوم بازی کنیم. یک بازی عالی با جوی خارق‌العاده در انتظارمان است. هم من و هم تمام بازیکنان بی‌صبرانه منتظر این مسابقه هستند.

طلسم حذف شدن آلمان از تورنمنت‌های بزرگ را می‌شکنید؟ به نظر من اصلا چنین طلسمی وجوود ندارد. ما خیلی خوشحالیم که صدرنشین گروه شدیم. حالا در مرحله یک هشتیم هستیم و مسیر حرکت ما در این تورنمنت نباید اینجا تمام بشود. ما برای بردن دانمارک برنامه‌های خاصی داریم.

فاصله زیاد بین مرحله گروهی تا بازی در یک‌هشتم؟ فاصله آنقدر زیاد بود که کلی استراحت کردیم. تا جایی که خانواده‌ها و بچه‌ها برای دیدن ما به کمپ تیم ملی آمدند و این خیلی لذت‌بخش بود. شک ندارم این تاثیر مثبتی روی ما خواهد گذاشت. برای بازی فردا صد در صد آماده‌ایم.

دعوای رودیگر و فولکروگ در تمرین؟ فقط می‌توانم درباره خودم صحبت کنم و بگویم هیچوقت اینقدر آرامش نداشته‌ام. البته در استادیومها شما تنش پیدا می‌کنید که لازمه بازی فوتبال و برنده شدن است.

تغییر سبک بازی آلمان؟ ما اوایل نگران بودیم و می‌ترسیدیم این تغییر مشکل‌ساز بشود. ولی به نظرم تا اینجا خیلی خوب کار کردیم. ما سعی می‌کنیم به همان خوبی ادامه بدهیم و بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم.

برنامه شما برای بازی با دانمارک؟ می خواهیم از نظر تاکتیکی خیلی متنوع باشیم. ما به لطف سه مهاجم خوبی که داریم می‌دانیم که توان این را داریم که بارها به فضاهای حریف نفوذ کنیم و مهم این است که سعی کنیم توپ را در اختیار داشته باشیم. مثل بازی‌های قبلی در این بازی هم ترکیب‌های جالبی از نظر تاکتیکی خواهید دید.

جو تیم ملی از این بهتر نمی‌شود / ستاره آلمان: با تاکتیک سیال دانمارک را می‌بریم 2