چهارشنبه 11 مهر 1403

جیب ملوان زبل خالی خالی است!

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
جیب ملوان زبل خالی خالی است!

تیم فوتبال ملوان با وجود اینکه در رده دوم جدول لیگ برتر جای گرفته است، در فصل اخیر بدون حامی مالی و دریافتی کارش را پیش می‌برد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بعد از پایان هفته ششم لیگ برتر با 13 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد، بالاتر از سپاهان، پرسپولیس و استقلال. این در حالی است که این تیم به گفته سرمربی‌اش یک ریال دریافتی نداشته و دیرتر از سایر تیم‌ها تشکیل و در آستانه برگزاری مسابقات با تغییر سرمربی روبه‌رو شد.

غندی‌پور: دلیل نتایج خوب ملوان شجاعت زارع است

مشکل ملوانان از آنجایی سرچشمه می‌گیرد که حامی مالی ندارند و بعضی رقبای بالانشین برای اینکه بتوانند از همه بازیکنان جذب شده استفاده کنند، ناچار به اخذ مجوز افزایش سقف بودجه از فدراسیون فوتبال شدند!

بیشتر بازیکنان این تیم سرباز هستند و از این نظر صرفه‌جویی اقتصادی زیادی انجام دادند. هنوز مشخص نیست چه زمانی حامی مالی این باشگاه انتخاب می‌شود، اما به گفته مدیرعامل این باشگاه شمالی چشم انتظار مسئولان استانی هستند. این در حالی است که با توجه به تغییر دولت، استانداری تازه نفس به گیلان آمده و در چنین شرایطی کارهای قوی سپید سخت و سخت‌تر می‌شود.

نباید فراموش که در همین فصل اخیر حداقل سه مرتبه هواداران ملوان در اثر هیجان و علاقه زیاد به تیم‌شان روی سکوهای با مشکل مواجه شدند. حتی مرتضی خائفی هوادار فقید ملوان همزمان با دیدار این تیم مقابل سپاهان جانش را از دست داد. در چنین شرایطی عدم توجه به مسائل مالی، موجب نگرانی هواداران این تیم ریشه‌دار شده است.

ملوان که یکی از باریشه‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است با ادامه این روند قطعاً دچار مشکل خواهد شد، مگر اینکه مسئولان امر تدبیری کنند تا قوی سپید همچنان زنده بماند. انزلی، مرداب، ساحل، ملوان، قوی سپید و... برای زنده ماندن فقط و فقط نیازمند توجه هست.