چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

جیمی کاراگر:/ رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جیمی کاراگر:/ رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که رئال مادرید به لطف شانس خوبش توانسته است به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی پیروز این میدان شود و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

رودیگو توانست خیلی زود و در دقیقه 12 تیمش را از حریف پیش بیندازد و شاگردان کارلو آنچلوتی در اکثر دقایق این بازی برتری را حفظ کردند اما در نهایت کوین دی بروینه موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و رئال در پنالتی‌ها پیروز میدان شد.

کاراگر پس از پایان این بازی درباره حذف منچسترسیتی و صعود رئال به نیمه نهایی گفت:«آخرین شوتی که رئال مادرید در این بازی زد و در چهارچوب دروازه قرار داشت در دقیقه دوازدهم بود و آنها پس از آن فرصت دیگری نداشتند.

هر کسی که این بازی را بدون اینکه نام هر یک از دو تیم را بداند تماشا می‌کرد مطمئناً فکر می‌کرد که این دو تیم هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند رئال مادرید خوش شانس‌ترین تیمی است که توانست به مرحله بعدی صعود کند.»

جیمی کاراگر:/ رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت 2