پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

حتی رئال هم خسته شد: همه علیه وینیسیوس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حتی رئال هم خسته شد: همه علیه وینیسیوس!

وینیسیوس جونیور در حال از دست دادن اعتماد و حمایت رئال مادرید به دلیل رفتارهایش در چند ماه اخیر است.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور یکی از ستاره‌های اصلی رئال مادرید در چند فصل اخیر بوده که نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده و به یکی از بازیکنان محبوب در بین هواداران و حتی مدیران این باشگاه تبدیل شده است.

این ستاره برزیلی که به دلیل مبارزه با نژادپرستی و البته رفتارهای خاص خودش به چهره‌ای جنجالی در فوتبال اسپانیا هم تبدیل شده، در طول این مدت همیشه از حمایت بی چون و چرا و قاطعانه مدیران رئال و هواداران این تیم برخوردار بود اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط در این تیم کمی تغییر کرده است.

رفتارهای این بازیکن در طول چند ماه اخیر باعث شده است که تردیدهایی پشت درهای بسته در رئال مادرید نسبت به تعهد او به این باشگاه به وجود بیاید. آنتون مه‌آنا، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده است که مدیران رئال این احساس را دارند که تمرکز این بازیکن به صورت صددرصد روی فوتبال نیست و این باعث ناراحتی آنها شده است.

وینیسیوس در چند هفته اخیر درگیر پروژه‌های مد و فشن شده است و به نظر می‌رسد که این اقدامات باعث ناراحتی بعضی از مدیران رئال مادرید شده است. این وضعیت به جایی رسیده که وینیسیوس معتقد است تنها حمایتی که در مادرید دریافت می‌کند از سوی کارلو آنچلوتی است که با تمام وجود به او باور دارد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در بیشتر از یک مورد از او در برابر انتقادات دفاع کرده و معتقد است که این بازیکن می‌تواند همچنان ستاره اصلی تیمش در زمین باشد و حالا وینی در تلاش است تا بار دیگر خودش را به مدیران این باشگاه ثابت کند.