چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

حتی لایق حذف بودند / مدیر سیتی: شانس در قهرمانی رئال دخیل بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حتی لایق حذف بودند / مدیر سیتی: شانس در قهرمانی رئال دخیل بود

فران سوریان معتقد است رئال در مراحل حذفی لایق شکست برابر پی اس جی، چلسی و سیتی بود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل 22-2021 را با سه جام به پایان برد. فتح سوپرکاپ، لالیگا و در نهایت لیگ قهرمانان. در لالیگا رئال بالاتر و برتر از همه تیم ها بود و با قاطعیت قهرمان شد ولی در لیگ قهرمانان به لطف بازگشت های دراماتیک، راهی فینال شد و در بازی نهایی هم درخشش فوق تصور تیبو کورتوا به لیورپول اجازه گلزنی نداد تا گل وینیسیوس، قهرمانی را برای رئال ثبت کند. رئال در مراحل حذفی بازی هایی فراموش نشدنی برابر پی اس جی، چلسی و سیتی انجام داد.

فران سوریانو، مدیر اجرایی اسپانیایی سیتی که زمانی همین سمت را در بارسلونا داشت، در مورد فصل تاریخی رئال گفت:«هواداران فوتبال حالا در مورد موفقیت های سال های اخیر رئال در لیگ قهرمانان صحبت می کنند و معتقدم اگر بگوییم در این مسیر کمی شانس همراه آنها بوده، منصفانه است.»

سوریانو ادامه داد:«حتی شاید بتوان مدعی شد که آنها مقابل پی اس جی، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول لایق شکست هم بودند. با این حال مردم دهه 80 یا 90 را به خاطر نمی آورند. دهه ای که رئال مادرید تیمی شگفت انگیز داشت و از نظر من یکی از بهترین های تاریخ بودند. تیمی که امیلیو بوتراگنیو را در اختیار داشت اما هرگز نتوانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود؛ آن تیم از مسابقات حذف شد.»

حتی لایق حذف بودند / مدیر سیتی: شانس در قهرمانی رئال دخیل بود 2