دوشنبه 8 تیر 1405

حدود 20 درصد زوج‌های ایرانی با ناباروری مواجه‌اند

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

یغمایی با بیان این که ناباروری در زوجین علائم پزشکی خاصی ندارد، بیان کرد: به طور کلی اگر بعد از یکسال بارداری صورت نگیرد، زوج نابارور تلقی می‌شوند و لازم است تحت بررسی قرار بگیرند.