یک‌شنبه 27 خرداد 1403

حذف در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی / غول‌کشی در آرژانتین: بدترین روز تاریخ ریورپلاته

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حذف در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی / غول‌کشی در آرژانتین: بدترین روز تاریخ ریورپلاته

ریورپلاته غول فوتبال آرژانتین در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی این کشور به شکلی غیرمنتظره مقابل تیم دسته‌دومی تمپرلی حذف شد.

به گزارش "ورزش سه"، ریورپلاته دیشب یکی از تلخ‌ترین شب‌های تاریخ خود را سپری کرد و با اینکه تا آخرین دقیقه 120 دقیقه تلاش مقابل تیم دسته دومی تمپرلی نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاورده بود در ضربات پنالتی شکست خورد.

ریورپلاته برای بازی در این مرحله جام حذفی به خانه تمپرلی رفته بود. ریور انتظار داشت این حریف دسته دومی را به راحتی پشت سر بگذارد. اما دفاع بسته و جانانه تمپرلی اجازه نمی‌داد ستاره‌های ریور به دروازه این تیم نزدیک شوند.

ریورپلاته در طول مسابقه کاملا برتر بود و در دقیقه 51 توسط ازکیل بارکولو به گل رسید، اما در دقیقه 2+90 درحالی‌که همه منتظر سوت پایان بودند فرناندو سانچس برای تیم دسته دومی گلزنی کرد و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید.

ازکیل بارکو که برای ریور در جریان بازی گل زده بود دومین ضربه پنالتی را از دست داد، ولی تمپرلی هر سه پنالتی اول خود را به گل تبدیل کرد. وقتی این تیم دسته دومی پنالتی چهارم خود را از دست داد امید ریور زنده شد و پنج پنالتی اول دو تیم با تساوی 4-4 به پایان رسید. اما داوید مارتینز پنالتی ششم ریور را هم از دست داد تا خوان سگوویا تمپرلی را راهی مرحله یک‌هشتم کند.

حذف در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی / غول‌کشی در آرژانتین: بدترین روز تاریخ ریورپلاته 2
حذف در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی / غول‌کشی در آرژانتین: بدترین روز تاریخ ریورپلاته 3
حذف در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی / غول‌کشی در آرژانتین: بدترین روز تاریخ ریورپلاته 4