جمعه 15 تیر 1403

حذف کاپیتان جنجالی به اتهام شورش علیه فدراسیون!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حذف کاپیتان جنجالی به اتهام شورش علیه فدراسیون!

حمری ترائوره، کاپیتان تیم ملی مالی، به اتهام انتقاد از مقامات فدراسیون فوتبال این کشور از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال مالی اعلام کرد که تصمیم گرفته است ترائوره را که کاپیتان و مدافع این تیم است، از حضور در تیم ملی کشورش منع کند، چون نامه‌ای سرگشاده خطاب به مردم نوشته و از سوء مدیریت‌ها در این فدراسیون به شدت انتقاد کرده است.

نکته جالب اینجاست که او تنها بازیکنی نیست که به شدت از مدیران فوتبال این کشور انتقاد کرده است. این بازیکن که در حال حاضر در رئال سوسیداد توپ می‌زند، گروهی دیگر با بازیکنان را هم همراهش داشته است که معتقد هستند عدم نتیجه‌گیری این تیم در چند سال اخیر به دلیل حرفه‌ای نبودن مدیران و عدم مدیریت درست است.

این بازیکنان در این نامه تهدید کرده بودند که اگر مقامات بحران به وجود آمده در فوتبال مالی را حل نکنند، حضور در تیم ملی کشورشان را بایکوت خواهند کرد. این نامه جنجال بسیاری در مالی ایجاد کرد و در نهایت کمیته انضباطی تصمیم گرفت که کاپیتان این تیم را از حضور در تیم ملی محروم کند.

در بیانیه منتشر شده از سوی این فدراسیون اعلام شده است که ترائوره به دلیل نقض قوانین و همچنین تلاش برای متقاعد کردن دیگران به شورش علیه تیم ملی و فوتبال مالی حق همراهی این تیم را نخواهد داشت و باید منتظر تصمیم نهایی کمیته انضباطی باشد.

حذف کاپیتان جنجالی به اتهام شورش علیه فدراسیون! 2