چهارشنبه 18 مهر 1403

حرکت دنیز اونداو بر خلاف کلیشه جدید / ملی‌پوش آلمانی با کیسه زباله به جای کیف برند! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حرکت دنیز اونداو بر خلاف کلیشه جدید / ملی‌پوش آلمانی با کیسه زباله به جای کیف برند! (عکس)

دنیز اونداو، ستاره ملی‌پوش آلمانی، امروز با شمایلی کاملا بر خلاف مد این روزهای فوتبالیست‌ها به کمپ تیم ملی کشورش وارد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تصاویری که در روزهای گذشته از کمپ تیم ملی فرانسه منتشر شد لباسهای شخصی فوتبالیستها را به یکی از بحث‌برانگیزترین موضوعات روز این ورزش تبدیل کرد.

جنجالی که ستاره‌های ملی‌پوش فرانسوی در متن آن بودند. درحالیکه همیشه ژول کنده با تیپ و قیافه عجیب و غریب در محل کمپ تیم ملی فرانسه حاضر می‌شد عکاس‌هایی که در مقابل کمپ تیم ملی این کشور منتظر بودند توسط ابراهیما کوناته غافلگیر شدند. او با پوششی روی سرش با شکل و شمایلی شبیه به سارقان بانک از راه رسید تا بحث درباره لباسهای شخصی فوتبالیست‌ها داغ شود.

گفته می‌شود فوتبالیست‌ها چون همیشه مجبورند با پیراهن‌های اسپانسرهای باشگاه‌هایشان، شرکتهایی مثل نایک و آدیداس و پوما، مقابل دوربین‌ها ظاهر شوند از فرصت‌های محدودشان در تیم ملی برای نشان دادن سلیقه خود در انتخاب لباس استفاده می‌کنند.

دنیز اونداو، مهاجم 28ساله اشتوتگارت و تیم ملی آلمان، امروز بر خلاف کلیشه رایج به اردوی تیم ملی آلمان پیوست. ستاره آلمانی ترک‌تبار درحالی به اردوی تیم ناگلزمان وارد شد که وسایل شخصی خود را در کیسه زباله ریخته بود. به نظر می‌رسد این حرکت اونداو واکنشی به جنجالهای اخیر فوتبالیست‌های فرانسوی بوده است.

اونداو در این فصل با اشتوتگارت احیا شده و عملکردی فوق‌العاده داشته است. او برای این تیم در بوندس‌لیگا 6 بازی انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده. اونداو در چمپیونزلیگ هم یک گل زده تا تعداد گلهایش در این فصل به عدد 5 برسد.

حرکت دنیز اونداو بر خلاف کلیشه جدید / ملی‌پوش آلمانی با کیسه زباله به جای کیف برند! (عکس) 2
حرکت دنیز اونداو بر خلاف کلیشه جدید / ملی‌پوش آلمانی با کیسه زباله به جای کیف برند! (عکس) 3