شنبه 7 مهر 1403

حرکت زیبای باشگاه اتلتیکو / گریزمان و مادربزرگ اتلتیکویی: تو بهشتی هستی آنتوان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حرکت زیبای باشگاه اتلتیکو / گریزمان و مادربزرگ اتلتیکویی: تو بهشتی هستی آنتوان!

آنتوان گریزمان دل یک مادر بزرگ محبوب هوادار اتلتیکو را به دست آورد تا بیش از پیش محبوب هواداران شود.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید از چند روز پیش به‌دنبال پیدا کردن دو هوادار خاص این تیم بود که در شبکه‌های اجتماعی سوژه شده بودند. یک پدربزرگ و مادربزرگ اتلتیکویی که در جریان دیدار این تیم مقابل لایپزیش سوژه رسانه‌های اجتماعی شده بودند.

این زوج مسن بعد از آن مورد توجه قرار گرفتند که عکسی از آنها منتشر شد. در این تصویر پدربزرگ و مادربزرگ اتلتیکویی در متروی مادرید در حالی دیده شدند که بعد از پایان بازی تیم‌شان مقابل لایپزیش خسته و کوفته روی صندلی مترو نشسته بودند. هواداران اتلتیکو آنقدر به این پدربزرگ و مادربزرگ ابراز ارادت کردند که باشگاه اتلتیکو مادرید در اطلاعیه‌ای خواهان اطلاع از هویت این دو هوادار شد.

بعد از این درخواست باشگاه پدربزرگ و مادربزرگ اتلتیکویی پیدا شدند و باشگاه آنها را دعوت کرد تا به زمین تمرین تیم رفته و با بازیکنان دیدار کنند.

در تصاویری که از تمرین امروز اتلتیکو منتشر شده بازیکنان اتلتیکو دور این پدربزرگ و مادربزرگ حلقه زده و به آنها ابراز ارادت می‌کنند. در بخشی از این تصاویر، آنتوان گریزمان به‌عنوان راننده ماشین گلف، مادربزرگ اتلتیکویی را دور تا دور مجموعه تمرینی اتلتیکو می‌گرداند. مادربزرگ به گریزمان رو کرده و گفت: "به همسرت بگو که تو بهترین آدم روی زمین هستی. در بازی بعدی می‌بینمت آنتوان. تو اسپانیایی‌ترین فرانسوی‌ای هستی که تا حالا دیده‌ام."

بعد از انتشار این تصاویر هواداران اتلتیکو بیش از پیش شیفته آنتوان گریزمان شده و با عبارت‌های اسپانیایی‌ترین فرانسوی مشغول ستایش ستاره تیم‌شان هستند.

حرکت زیبای باشگاه اتلتیکو / گریزمان و مادربزرگ اتلتیکویی: تو بهشتی هستی آنتوان! 2
حرکت زیبای باشگاه اتلتیکو / گریزمان و مادربزرگ اتلتیکویی: تو بهشتی هستی آنتوان! 3