جمعه 14 اردیبهشت 1403

حرکت هوشمندانه برای شکست تراکتور (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حرکت هوشمندانه برای شکست تراکتور (عکس)

مدافع نساجی با پیشروی تا محوطه جریمه تراکتور زمینه‌ساز شکست این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان نساجی مازندران برای کسب پیروزی روز گذشته مقابل تراکتور که آنها را امیدوارتر به ادامه فصل کرد، پر تلاش و دونده ظاهر شدند و در تمام پست‌ها انگیزه زیادی برای رسیدن به سه امتیاز داشتند و در این بین، امیرمحمد هوشمند نیز علاوه بر نمایش مطمئن در فاز دفاعی، در بخش هجومی نیز به تیمش کمک کرد.

امیرمحمد هوشمند پس از اینکه در دیدار مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان عملکرد موثری در خط دفاعی نساجی داشت و اجازه نداد ستاره‌های حریف گلزنی کنند، دیروز هم تمام نبردها برابر تراکتوری‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت و اجازه نداد مهره‌های خطرناک و گلزن در مقابل او به هدف‌شان برسند.

این مدافع 24 ساله علاوه بر اینکه دیروز نمایش مطمئن و بدون نقص در خط دفاعی نساجی مقابل تراکتور داشت، در فاز هجومی هم تاثیرگذار بود که حضور به موقع در حملات و توپ‌های بلند در زمین حریف بالاخره کارساز شد.

هوشمند در دقیقه 63 که نساجی صاحب یک ضربه کرنر مقابل تراکتور شد، توپ برگشتی به پشت محوطه جریمه را با ارسال دقیق فرستاد تا علی صفایی، داور بازی هم برخورد حسین پورحمیدی و محمد عباس‌زاده را پنالتی تشخیص بدهد و گل سه امتیازی نساجی روی همین صحنه با گل منصور باقری به ثمر برسد.

حرکت هوشمندانه برای شکست تراکتور (عکس) 2