چهارشنبه 4 مهر 1403

حسرت بارسا: کاش دروازه‌بان لیورپول را می‌خریدیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حسرت بارسا: کاش دروازه‌بان لیورپول را می‌خریدیم

به نظر می‌رسد مدیران بارسلونا از اینکه در تابستان امسال برای به خدمت گرفتن گئورگی مامارداشویلی اقدام نکردند پشیمان هستند.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید و طولانی مدت مارک آندره تراشتگن که او را حداقل هفت ماه دور از میادین نگاه خواهد داشت باعث شده است که بازار شایعات درباره تصمیم نهایی بارسلونا برای انتخاب جانشین او در دروازه این تیم در طول فصل 25-2204 بسیار داغ شود.

اینیاکی پنیا فعلا به عنوان دروازه‌بان دوم بارسا این وظیفه را برعهده داشته باشد و در دروازه تیمش در دیدارهای حساس و مهمی که در پیش دارد قرار بگیرد اما رسانه‌ها منتظر تصمیم نهایی در این باره هستند تا مشخص شود که آیا این باشگاه به دنبال جذب گزینه کوتاه مدت اما فوری خواهد بود یا این که قصد دارد گزینه‌ای را به خدمت بگیرد که مدت زمان بیشتری در این تیم حضور داشته باشد و شاید حتی جانشین آینده برای تراشتگن باشد.

در میان تمامی این گمانه‌زنی‌ها، موندو دیپورتیوو خبر جالبی را منتشر کرده است. این روزنامه مدعی شده است که بارسا علاقه بسیار زیادی به مامارداشویلی داشته و مشتاق جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بوده اما به دلیل مشکلات اقتصادی و قوانین فرپلی مالی برای به خدمت گرفتنش اقدام نکرده است.

آنها همچنین اعتماد بسیاری به تراشتگن داشتند و این یکی دیگر از دلایل اقدام نکردن مدیران این باشگاه برای جذب این دروازه‌بان بوده است. او در تابستان امسال قراردادی را با لیورپول به امضا رساند و سال آینده راهی آنفیلد خواهد شد تا پیراهن این تیم را به تن کند.