پنج‌شنبه 7 تیر 1403

حسرت فرانسوی‌ها: گریزمان جای امبا‌په را پر نکرده! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حسرت فرانسوی‌ها: گریزمان جای امبا‌په را پر نکرده! (عکس)

آنتوان گریزمان در نیمه اول بازی مقابل هلند دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در هفته دوم دور گروهی مسابقات یورو 2024، در دیداری دشوار در برابر هلند قرار گرفته و برای پیروزی و قطعی کردن صعودش از گروه تلاش می‌کند.

یکی از مهم‌ترین نکات این دیدار غیبت کیلیان امباپه در ترکیب تیم ملی فرانسه و حضور او بر روی نیمکت است. این بازیکن در دیدار قبل برابر اتریش از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و دیدیه دشان برای این بازی بر روی او ریسک نکرده است.

نبود امباپه در خط حمله آزادی عمل زیادی به دیگر بازیکنان هجومی فرانسوی‌ها می‌دهد. یکی از آنها آنتوان گریزمان است که در دیدار با اتریش تلاش زیادی کرد و موقعیت‌های بسیاری داشت اما موفق به گلزنی نشد.

در دقایق ابتدایی دیدار امشب نیز بزرگ‌ترین موقعیت‌های گلزنی بازی به این ستاره اتلتیکو مادرید رسید. ابتدا در دقیقه 14 مارکوس تورام به شکلی زیبا از سمت چپ حرکت کرد و سپس توپ را در مقابل دروازه به گریزمان داد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد نیز روی حرکت عالی ربیو توپ در شرایطی عالی و در مقابل دروازه به گریزمان رسید اما در کمال ناباوری و در حالی‌که فقط یک ضربه برای گلزنی کافی بود، این بازیکن تعادلش را از دست داد و سایه توپ را زد تا موقعیت به راحتی از دست برود.

حسرت فرانسوی‌ها: گریزمان جای امبا‌په را پر نکرده! (عکس) 2
حسرت فرانسوی‌ها: گریزمان جای امبا‌په را پر نکرده! (عکس) 3