چهارشنبه 4 مهر 1403

حسینی: همه ما برای یامگا خوشحالیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حسینی: همه ما برای یامگا خوشحالیم

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: همه ما برای یامگا خوشحالیم و امیدواریم فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

- اخبار ورزشی -

محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی تیمش برابر استقلال گفت: می‌دانستیم بازی سنگینی برابر استقلال داریم، تیمی که یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل محسوب می‌شود. ما قبل از این بازی در چند مسابقه آنطور که می‌خواستیم امتیاز نگرفتیم و می‌دانستیم یک عملکرد خوب برابر استقلال می‌تواند شرایط نساجی را تغییر دهد. در مجموع هم بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم، ولی تساوی هم برای ما نتیجه بدی نبود.

باشگاه نساجی: استقلال بیشترین سود از اشتباهات داوری برده است

وی در مورد اینکه چرا نساجی هنوز در این فصل بردی به دست نیاورده است، یادآور شد: قبل از بازی با استقلال، در هر چهار مسابقه‌ای که برگزار کردیم می‌توانستیم برنده شویم، ولی توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشدند و بدشانسی هم در نتایج ما تأثیر داشت. ما در دیدار برابر استقلال فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و قطعاً در ادامه نتایج خوبی خواهیم گرفت. امسال تغییرات در تیم زیاد بوده است و بازیکنان جدید هم نیاز به زمان داشتند تا با تیم هماهنگ شوند.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر خاطر نشان کرد: معمولاً بازی‌های شروع فصل طوری است که برخی تیم‌ها امتیاز از دست می‌دهند، ولی ما نگران نیستیم چون تیم خوب و باکیفیتی داریم. چند بازیکن جدید هم به نساجی اضافه شدند که قطعاً به تیم ما در آینده کمک خواهند کرد.

حسینی با اشاره به حضور کوین یامگا در این تیم و اینکه بازیکنان در بازی با استقلال بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن دادند، تصریح کرد: کوین بازیکن خوب و باکیفیتی است و بعد از اتفاقی که برای او رخ داد، از لحاظ روحی نیاز به حمایت داشت. باشگاه نساجی کار بزرگ و مهمی انجام داد و یامگا را جذب کرد و باید از آقای حدادیان و همچنین آقای الهامی تشکر کنم. یامگا بعد از مدت‌ها در یک بازی رسمی به میدان رفت و بازیکنان نساجی هم خیلی زود با این بازیکن صمیمی شدند. همه ما برای یامگا خوشحالیم و امیدواریم فصل خوبی را پشت سر بگذارد.