چهارشنبه 11 مهر 1403

حسین‌خانی: شانس صعود داریم و ناامید نیستیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حسین‌خانی: شانس صعود داریم و ناامید نیستیم

سرمربی تیم پانلا تاکید کرد که هنوز تیمش را برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد بدون شانس نمی‌داند.

- اخبار ورزشی -

مصطفی حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت این تیم بعد از دو باخت مقابل تیم‌های معینی‌پور و بانک شهر در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر اظهار داشت: هفته آخر دور رفت با مقاومت مسابقه خواهیم داشت، باید این هفته کشتی بگیریم و بعد از آن برای مسابقه دور برگشت با معینی‌پور تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کنیم.

وی که تیمش در دور رفت 8-2 مغلوب معینی‌پور شد و حالا کار سختی برای صعود از مرحله مقدماتی دارد، درباره رویارویی با این تیم در دور برگشت، تصریح کرد: هیچ چیز ی قابل پیش‌بینی نیست، همانطور که 4-5 کشتی 50-50 ما در مصاف با معینی‌پور برنگشت و در حالی که می‌شد به برد برسیم؛ باختیم، در دور برگشت هم می‌شود این شرایط به نفع ما رقم بخورد. اوزان 65، 74، 79، 97 و 125 کیلوگرم، کشتی‌هایی بود که می‌شد به نفع ما تمام شود.

دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که آیا در دور برگشت هم تیمش از کشتی‌گیر خارجی بهره خواهد برد؟، عنوان کرد: با دو کشتی‌گیری که در هفته اول از آنها استفاده کردیم، قرارداد کلی داریم، باید ببینیم برای دور برگشت چه شرایطی پیش می‌آید. نتیجه کشتی این هفته بین بانک شهر و معینی‌پور و همچنین نتیجه مسابقه‌مان با مقاومت در تصمیم‌گیری بعدی ما تاثیر خواهد داشت.

حسین‌خانی درباره اینکه آیا بار دیگر احتمال استفاده از ماگومدرسول گاژی ماگمادوف از سوی پانلا وجود دارد؟، گفت: او فقط 30 ثانیه کشتی گرفت و دیسکالیفه شد، کشتی‌گیر خوبی است. درمجموع، آن روز، روز ما نبود و اتفاقات نادری رقم خورد.

وی یادآور شد: از صعود ناامید نیستیم، تلاش‌مان را می‌کنیم و باز هم تاکید می‌کنم که هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. وقتی در لیگ شرکت کردیم هدف‌مان قهرمانی نبود و تمرکز باشگاه میهن، بیشتر روی کشتی فرنگی بود که تیم آلینوس در دور رفت با دو برد خوب، صدرنشین شد. امیدوار هستیم یکی از فینالیست‌ها باشد و در نهایت یکی از دو تیم ما بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.