چهارشنبه 4 مهر 1403

حضور بانوان در بازی‌های خانگی "شمس‌آذر"

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
حضور بانوان در بازی‌های خانگی "شمس‌آذر"

مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر قزوین گفت: با همکاری خوب شورای تامین تمهیداتی برای جایگاه مخصوص بانوان در استادیوم انجام شد و بانوان باید پای ثابت استادیوم باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارکرد: امسال با وجود بودجه بسیار کم نسبت به سایر تیم‌ها در لیگ برتر حضور داشتیم تا تیمی شایسته شهر قزوین داشته باشیم.

او افزود: در فصل گذشته مجموع بودجه ما 19میلیارد و 100میلیون تومان بود و مجموع بودجه ما برای امسال تنها 90 میلیارد تومان است.

زندی با اشاره به ضعف ها و مشکلات باشگاه، گفت: استان قزوین از لحاظ زیرساخت نیز بسیار ضعیف است، به طوری که زمین چمن مناسبی وجود ندارد و ما نمی‌توانیم حتی یک تیم برای بانوان تشکیل دهیم و باید قبول کنیم که این شهر خدمات درخور و شایسته‌ای ندارد.

زندی با قدردانی از مالکان باشگاه شمس آذر اظهارکرد: البته از حمایت‌های بی‌دریغ مالکان باشگاه، عوامل اجرایی، کادر فنی و بازیکنان تیم، قدردانی می‌کنیم که زندگی خود را برای حفظ و بالا رفتن این تیم ورزشی در میان گذاشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه، گفت: با همکاری خوب شورای تامین تمهیداتی برای جایگاه مخصوص بانوان در استادیوم انجام شد که امیدواریم با کمک مسئولان، رسانه‌ها و مردم منزلت و جایگاه آن‌ها حفظ شود و بانوان باید پای ثابت استادیوم باشند.

این مسئول در خصوص استعفاهایی که در این تیم صورت گرفت، توضیح داد: قطع به یقین در هر خانواده‌ای اختلاف سلیقه و نظر وجود دارد و از آنجایی که ما یک خانواده هستیم این مسائل طبیعی است که اتفاق بیفتد اما شمس‌آذر مانند فرزندی است که آن‌را بزرگ کردیم و به آن احساس تعلق خاطر داریم و تا زمانی که در این تیم هستم اجازه نمی‌دهم تیم ما سقوط کند یا حتی در محدوده سقوط باشد مگر اینکه اتفاقاتی خارج از فوتبال باعث سقوط آن شود.

او در توضیح شکایت بعضی از تیم‌ها از این باشگاه گفت: شکایت‌های پی در پی باشگاه سایپا کمر ما را خم کرد و انرژی ما را گرفت اما سعی کردیم با کمک سرمربی آماده‌سازی تیم شمس‌آذر را انجام دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1802217