یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر محاسبات دشمن را بر هم زد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر محاسبات دشمن را بر هم زد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران؛ حضور پرشور و شعور ملت ایران در راهپیمایی را بیانگر پایبندی آنها به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که این حضور همچون گذشته محاسبات و معادلات دشمن علیه نظام اسلامی را بر هم زد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ادامه داد: یوم الله 22 بهمن فرصت مغتنمی است تا به یاد داشته باشیم این انقلاب ثمره خون شهیدان گرانقدری است که به برکت فداکاری آنان این کشور از استقلال و امنیتی بی‌بدیل برخوردار است و بر همه ما فرض است که پاسدار این امانت باشیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، تصریح کرد: ملت عزیز ایران اسلامی با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر نشان دادند که برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و ابطال نقشه‌ها و خوش باوری‌های استکبار جهانی همواره در صحنه حاضر شده و بیدار هستند.

وی با اشاره به پیام‌های این حضور تصریح کرد: اولین پیام شکر گذاری از خداوند متعال برای این است که نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را به ما ارزانی داشته است؛ دومین پیام این است که مردم نشان دادند بعد از گذشت چهل و پنج سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی پشت سر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همچنان بر میثاقی که در سال 57 با امام (ره) و شهدا بسته‌اند پایبند هستند و سومین پیام نیز پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام است که با تلاش مذبوحانه خود سعی در ناامید کردن مردم دارند.

خدائیان با یاد آوری دستاوردهای کشورمان بعد از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، گفت: بی شک در سایه خودباوری و اعتماد به نفسی که پس از انقلاب در جوانان ایران اسلامی ایجاد شد امروز با دستاورد‌ها و پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای مواجه هستیم که جهانیان به آن اذعان می‌کنند.

رئیس سازمان بازرسی با گرامیداشت یاد بیش از 28 هزار شهید غزه، افزود: دشمن غاصب صهیونیستی باید بداند که هیچگاه ظلم پایدار نبوده و بزودی تاوان جنایات خود را پس خواهند داد.

خدائیان ابراز امیدواری کرد که ملت عزیز ایران اسلامی 11 اسفند ماه با حضور پای صندوق‌های رأی بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ این مرز و بوم ورق بزنند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور 22 بهمن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است