یک‌شنبه 15 مهر 1403

حقوق بشر کلاهبرداری نظام سلطه برای دیگر ملت هاست / وظیفه سنگین اساتید برای تبیین واقعیت‌ها

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حقوق بشر کلاهبرداری نظام سلطه برای دیگر ملت هاست / وظیفه سنگین اساتید برای تبیین واقعیت‌ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین رستمی ادامه داد: در جنگ 8 ساله؛ صدام مردم غیرنظامی را با بمب‌های شیمیایی به شهادت می‌رساند و از کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر داشتند جایزه دریافت می‌کرد. وی به دوگانگی حقوق بشر در جهان اشاره کرد و افزود: حقوق بشر برای غربی‌ها یک کلاهبردی است که با آن به دنبال ساکت کردن ملت‌ها و ناامید کردن جوانان یک کشور است و کاری که امروزه...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین رستمی ادامه داد: در جنگ 8 ساله؛ صدام مردم غیرنظامی را با بمب‌های شیمیایی به شهادت می‌رساند و از کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر داشتند جایزه دریافت می‌کرد. وی به دوگانگی حقوق بشر در جهان اشاره کرد و افزود: حقوق بشر برای غربی‌ها یک کلاهبردی است که با آن به دنبال ساکت کردن ملت‌ها و ناامید کردن جوانان یک کشور است و کاری که امروزه با جنگ نرم این کشور‌ها به دنبال آن هستند فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت است و فرسوده ساختن مردم از نظام می‌باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تکریم زنان و نقش موثر آن‌ها در تبیین آرمان ها، به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: وظیفه اساتید و فرهیختگان در جامعه این است که واقعیت‌ها را برای جوانان تبیین کنند. باید از گذشته پرافتخار و حال سرافراز برای جوانان گفت و آن‌ها را نسبت به هژمونی سلطه آشنا ساخت.