شنبه 5 آبان 1403

حق با بارسا بود: افشای مکالمات وی‌ای‌آر در اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حق با بارسا بود: افشای مکالمات وی‌ای‌آر در اسپانیا

مکالمات داور دیدار بارسلونا و رئال سوسیداد در ماه نوامبر درباره گل رونالد آرائوخو که خشم سوسیداد را برانگیخت منتشر شد.

به گزارش "ورزش سه، افشای مکالمات داوران و وی‌ای‌آر در اسپانیا همچنان ادامه دارد. امروز یک برنامه تلویزیونی بخشی از مکالمات داور دیدار ماه نوامبر بارسلونا و رئال سوسیداد را فاش کرد.

برنامه Jijantes بخشی از صحبتهای داور دیدار بارسا و سوسیداد، آلبرولا روخاس با مسئول وی‌ای‌آر مسابقه، کارلوس دل‌سرو گرانده را منتشر کرد. رئال سوسیداد تا امروز از گلی که در دقیقه 90+2 از بارسا دریافت کرد خشمگین بوده و مدعی است این گل باید مردود می‌شد.

درحالیکه بازی دو تیم تا پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید در دقیقه 90+2 سانتر گوندوگان با ضربه سر آرائوخوی پیش‌تاخته وارد دروازه سوسیداد شد. کمک‌داور ابتدا پرچم خود را بالا برد و داور گل را نپذیرفت ولی بعد از بررسی طولانی مدت با وی‌ای‌آر این گل پذیرفته شد تا سوسیداد خشمگین شود.

در این فایل صوتی بعد از گل شدن ضربه آرائوخو، داور بازی از طریق میکروفون خود به وی‌ای‌آر گفت:" آفساید واضح است". اما صحبتهای اتاق وی‌ای‌آر جالب توجه است:" نگران نباش. آرام باشید. خب بچه‌ها، آفسایدی در کار نیست. اجازه بده بیشتر چک کنم. گل کاملا صحیح است. علامت بده و گل را قبول کن. به کمک داور بگو نگران نباشد. اشتباه پیش می‌آید و مشکل خاصی نیست".

حق با بارسا بود: افشای مکالمات وی‌ای‌آر در اسپانیا 2