دوشنبه 16 مهر 1403

حق با سوارز است / حمله چیلاورت به بیلسا: مربی پَست بنز سوار!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حق با سوارز است / حمله چیلاورت به بیلسا: مربی پَست بنز سوار!

لوئیس چیولاورت در حمایت از لوئیس سوارز به مارسلو بیلسا حمله کرد و او را مورد شدیدترین انتقاد قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس چیلاورت، دروازه بان مشهور سابق فوتبال پاراگوئه، به انتقادات لوئیس سوارز از مارسلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی اروگوئه، پیوست.

چیلاورت در انتقاد از بیلسا گفت: «بازیکنان باتجربه و بزرگ تیم او را آزار می‌دهند، به همین دلیل است که آنها را قربانی کرده و با آنها بدرفتاری می‌کند. او نمی‌تواند با چهره‌های بزرگ تیمش همزیستی کند. بیلسا می خواهد شخصیت اول تیم باشد. او فکر می‌کند که از بازیکنان مهم‌تر است. دلیلی وجود دارد که او هرگز مربی بارسلونا یا رئال مادرید و یک باشگاه بزرگ نشده است. او همیشه باشگاه های سطح متوسط را انتخاب می کند زیرا می تواند با بازیکنانش بدرفتاری کند، اما این رفتار در باشگاهی پر از ستاره بزرگ غیرممکن است.»

چیلاورت بحثی را که با بیلسا در سال 1998 و در باشگاه ولز سارسفیلد آرژانتین تجربه کرده بود، یادآور شد: «او با یک هم تیمی من بدرفتاری کرد و من به دفاع از او پرداختم. همه چیز را به او گفتم و اینجا جایی بود که ارتباط ما قطع شد. او کاپیتانی را از من گرفت و من را از زدن ضربات آزاد منع کرد. به طور کلی وقتی نتایج خوب به دست نمی آید، او از کلمات بسیار توهین آمیز استفاده می کند. به همین دلیل من با او درگیر شدم. او یکی از بازیکنان را ترسو خواند. به او گفتم، اینجا ترسو و نامرد وجود ندارد. این تیم همه چیز را برده ولی شما چیزی نبرده اید. همان موقع بود که آشفتگی شروع شد و در آن لحظه او من را از همه تیم جدا کرد. وقتی او همه بازی های پیش فصل را باخت پیشیمان شد ولی دیگر ارتباطی بین ما وجود نداشت. بیلسا مربی سوسیالیست پستی است که مرسدس بنز سوار می شود.»

حق با سوارز است / حمله چیلاورت به بیلسا: مربی پَست بنز سوار! 2