جمعه 28 اردیبهشت 1403

حق فوتبال گیلان این نیست؛/ مصلح: نباید هر وقت به گیلان می‌آیم، خجالت بکشم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حق فوتبال گیلان این نیست؛/ مصلح: نباید هر وقت به گیلان می‌آیم، خجالت بکشم

بازیکن گیلانی تیم فوتبال ذوب آهن به شدت نسبت به امکانات زیرساختی ورزشگاه سیروس قایقران و چمنش معترض است.

به گزارش "ورزش‌سه"، شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن که پس از دو سال حضور در گل‌گهر سیرجان به این تیم پیوسته، درباره پیروزی برابر ملوان در گام نخست لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه سیروس قایقران گفت: بازی سختی بود و می‌دانستیم که بازی سختی است. او سپس اینطور حرف‌هایش را با مطرح کردن یک گلایه ادامه داد: احساس می کنم باید با یک گلایه آغاز کنم. حداقل یک کوچولو حق دارم گلایه کنم. شان فوتبال گیلان بالاتر از این است که تنها تیم لیگ برتری اش ملوان، با این ریشه، زمینش اینطور باشد. ملوان تنها نماینده گیلان است. گیلان 4،5 بازیکن ملی پوش دارد. در هر تیم 4،5 بازیکن خوب گیلانی بازی می کنند. در واقع احساس می کنم حق ملوان بیشتر از این هاست. این گلایه را در زمان حضور در سپیدرود هم داشتم. در سپیدرود بی پول بودیم. رسیدگی نمی کردند و از مسئولان گلایه کردیم. ما رفتیم ولی بچه های گیلان ماندند. دوباره شرایط همانطور است.

مصلح ادامه داد: حق ملوان، حق داماش، حق سپیدرود، حق چوکای تالش و حق بقیه تیم های گیلان این نیست. حق شان زمین های این شکلی نیست. من نباید مقابل هم تیمی هایم هر وقت به گیلان می آئیم خجالت بکشم. لحظه ای که وارد زمین می شویم، می گویند چرا اینطوری هستند زمین هایتان. حق گیلان، ملوان، سپیدرود و.. این نیست.

مصلح حرف هایش را پایان داد: من نمی دانم بخش خصوصی است یا عمومی. امیدوارم هر کس وظیفه دارد، کارش را انجام بدهد. این چمن پارسال خیلی بهتر بود. فوتبال امروز فقط بزن زیرش بود. حالا ما بردیم، برای ملوان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

حق فوتبال گیلان این نیست؛/ مصلح: نباید هر وقت به گیلان می‌آیم، خجالت بکشم 2