شنبه 14 مهر 1403

حق ما در این بازی بیشتر از یک امتیاز نبود / ژابی: در اروپا خوب هستیم، در خانه افتضاح!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حق ما در این بازی بیشتر از یک امتیاز نبود / ژابی: در اروپا خوب هستیم، در خانه افتضاح!

ژابی آلونسو بعد از تساوی تیمش مقابل هولشتاین قعرنشین گفت لورکوزن بسیار بد بازی کرد و نتیجه تساوی کاملا عادلانه بود.

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو را به ندرت اینقدر ناراحت و عصبانی در نشستهای خبری لورکوزن دیده بودیم. او امروز حق داشت ناراحت و عصبانی باشد.

لورکوزن در خانه خودش درحالیکه خیلی زود از هولشتاین قعرنشین 2-0 جلو افتاد دو گل دریافت کرد تا در نهایت به تساوی 2-2 رضایت بدهد. این در حالی است که آنها چند روز پیش در لیگ قهرمانان میلان را شکست داده بودند.

*لورکوزن خیلی منفعل بود، باید درس بگیریم از عملکردمان راضی نیستیم. خیلی منفعل بودیم. در چمپیونزلیگ ذهنیت برنده داشتیم و پیروز شدیم ولی امروز از آن ذهنیت خبری نبود. باید از این نتیجه و از اتفاقی که امروز افتاد درس بگیریم.

*دو بار است در چمپیونزلیگ عالی هستیم و در بوندس‌لیگا ضعیف

دفعه قبلی هم همین اتفاق افتاد. بعد از یک بازی درخشان در چمپیونزلیگ (برد 4-0 مقابل فاینورد) مقابل ولفسبورگ خیلی بد بازی کردیم. امروز هم همان اتفاق افتاد. باید خیلی بهتر از این باشیم و همانطور که گفتم باید به درس گرفتن از اشتباهات ادامه بدهیم.

*معلوم است که تقصیر خودمان بود، باهوش نبودیم اینکه نتیجه 2-0 برده 2-2 بشود مشخصا تقصیر خودمان است. معلوم است که از عملکرد تیم راضی نیستیم. وقتی خیلی زود از حریف پیش افتادیم به اندازه کافی باهوش بازی نکردیم و شد آنچه شد.

*جمع‌بندی شما از عملکرد لورکوزن؟ در نهایت می‌توانم در یک جمله جمع‌بندی کنم: تساوی عادلانه بود. ما امروز فقط شایسته یک امتیاز بودیم.

حق ما در این بازی بیشتر از یک امتیاز نبود / ژابی: در اروپا خوب هستیم، در خانه افتضاح! 2