شنبه 28 مهر 1403

حمایت بارسا از هافبک مصدوم: تمدید با افزایش دستمزد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حمایت بارسا از هافبک مصدوم: تمدید با افزایش دستمزد!

با وجود مصدومیت رباط صلیبی، باشگاه بارسلونا قرارداد مارک برنال را تمدید خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، برنال 17 ساله، قراردادی تا سال 2026 امضا خواهد کرد که قابل تمدید به مدت سه فصل دیگر، تا سال 2029، خواهد بود. این هافبک افزایش حقوق قابل توجهی دریافت خواهد کرد و بند آزادسازی او نیز از 20 میلیون یورو افزایش خواهد یافت تا از علاقه سایر باشگاه‌ها جلوگیری شود.

برنال یکی از بازیکنان خوب بارسا در سه بازی اول فصل جدید بود اما فصلش با مصدومیت رباط صلیبی در جریان پیروزی مقابل رایو وایه‌کانو به پایان رسید. این بازیکن در حال حاضر تحت عمل جراحی قرار گرفته و حدود یک سال از میادین دور خواهد بود.

یکی از اهداف مدیران بارسلونا از تمدید قرارداد برنال در این مقطع حمایت از او در دوران دشوار مصدومیت است که می‌تواند هر بازیکنی را دچار مشکل کند. او بزودی ریکاوری‌اش را آغاز خواهد کرد و امیدوار است با آغاز فصل آینده به ترکیب بارسلونا بازگردد.

برنال که در سال 2007 متولد شده است، اولین بار در سال 2014 به بارسلونا پیوست و بخشی از همان تیمی بود که لامین یامال و پائو کوبارسی نیز در آن حضور داشتند. او سپس پیشرفت قابل توجهی داشت و اولین بازی خود در ترکیب اصلی بارسلونا را در ماه اوت برابر والنسیا انجام داد.

حمایت بارسا از هافبک مصدوم: تمدید با افزایش دستمزد! 2