چهارشنبه 4 مهر 1403

حمایت حریف رئال از وینی: تقصیر خبرنگاران است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حمایت حریف رئال از وینی: تقصیر خبرنگاران است!

خاگوبا اراساته، سرمربی اوساسونا، در مصاحبه‌ای قابل توجه از وینیسیوس جونیور در برابر حواشی اخیر دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در دیداری حساس توانست 4-2 اوساسونا را شکست دهد. وینیسیوس جونیور در این بازی روند خوب گلزنی‌اش را ادامه داد و دو گل به ثمر رساند.

علیرغم عملکرد فوق‌العاده ستاره برزیلی در پیراهن سفید مادریدی‌ها اما حواشی زیادی پیرامون او وجود داشته است. جنجال‌ها در این فصل به اوج خود رسیده و برخی دلیل بسیاری از آنها را حرکات و رفتارهای خود بازیکن می‌دانند.

اراساته، سرمربی اوساسونا اما پس از دیدار امروز تیمش برابر رئال مادرید با این دیدگاه مخالفت کرد و مدعی شد که کسانی که این حواشی را برای وینیسیوس می‌سازند و به آن دامن می‌زنند مقصر اصلی وضعیت موجود هستند.

او در سوالی در مورد حواشی پیرامون ستاره رئال گفت: «در مورد وینیسیوس جونیور سر و صدای زیادی وجود دارد زیرا شما خبرنگاران به آنها دامن می‌زنید. شما همیشه و هر جایی در این موارد سوال می‌پرسید. ما به این چیزها توجه نمی‌کنیم و روی اینکه او بازیکن بزرگی است و چگونه باید مهارش کنیم تمرکز می‌کنیم. او امروز دردسر زیادی برای ما به وجود آورد و از دلایل شکست ما بود. حاشیه‌هایی که علیه او وجود دارند قطعا به‌خاطر کسانی نیست که در فوتبال حضور دارند و به‌نظرم افراد خارج از فوتبال باعث این وضعیت هستند.»

حمایت حریف رئال از وینی: تقصیر خبرنگاران است! 2