چهارشنبه 4 مهر 1403

حمایت لاروخا از رودری: تو قوی‌تر از این حرف‌هایی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حمایت لاروخا از رودری: تو قوی‌تر از این حرف‌هایی!

تیم ملی فوتبال اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی خود ویدئویی را منتشر کرده تا پس از مصدومیت شدید به رودری روحیه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ظهر 22 سپتامبر برای رودری هرناندز روزی به یاد ماندنی خواهد بود. البته او در این روز نه عنوانی کسب کرد و نه عملکرد بی نظیری داشت.

او مجبور شد زمین را با گریه و لنگیدن به دلیل آنچه که بعداً تایید شد پارگی رباط صلیبی است، ترک کند. یکی از اتفاقاتی که هر فوتبالیستی را آزار می‌دهد، برای رودری اتفاق افتاد.

در دقیقه 21 نیمه اول بازی بین منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد بود که هافبک اسپانیایی با توماس پارتی برخورد کرد، پایش در چمن گیر کرد، روی زمین دراز کشید و از شدت درد فریاد زد.

ساعاتی بعد، آنچه می‌ترسید تایید شد: رودری 7 تا 9 ماه به دلیل پارگی رباط صلیبی که نیاز به جراحی دارد، از میادین دور خواهد بود.

در واکنش به این موضوع، تیم ملی فوتبال اسپانیا ویدئویی را از رودری در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که در آن بهترین لحظات این بازیکن با لباس لاروخا را به یاد می‌آورد. او یکی از مهره‌های کلیدی قهرمانی اسپانیا در اروپا در یورو 2024 بود.

در این ویدیو پیام جالبی برای رودری از سوی تیم ملی اسپانیا به چشم می‌خورد:"یک سنگ کوچک در جاده نمی‌تواند بازیکن بزرگی مانند شما را زمین بزند. رودریگو شاد باشی!"

مصدومیت یکی از نامزدهای توپ طلا درست پس از آن رخ داد که او هشدار داده بود افزایش تعداد مسابقات می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی برای فوتبالیست‌ها شود و همچنین اعتصاب احتمالی بازیکنان را پیش بینی کرده بود.

حمایت لاروخا از رودری: تو قوی‌تر از این حرف‌هایی! 2