جمعه 4 آبان 1403

حمایت لواندوفسکی از سرمربی بارسا / به ژاوی خیلی سخت گذشت، او احساساتی است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حمایت لواندوفسکی از سرمربی بارسا / به ژاوی خیلی سخت گذشت، او احساساتی است!

روبرت لواندوفسکی در مصاحبه با سایت باشگاه بارسا درباره خداحافظی ژاوی صحبت کرد و گفت هدایت بارسا برای او بسیار دشوار بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد روبرت لواندوفسکی به روزهای اوج خودش برگشته است. ستاره لهستانی شنبه گذشته نه تنها در پیروزی 4-0 بارسا مقابل ختافه گلزنی نکرد بلکه با حرکات خود در محوطه جریمه روی دیگر گلهای تیمش هم نقش مهمی داشت.

لواندوفسکی حالا از مرز 50 گل با لباس بلوگرانا گذشته و در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه می‌گوید بارسا روزهای خوبی را تجربه می‌کند. او همچنین درباره خداحافظی ژاوی با بارسا صحبت کرد و گفت علت این اقدام او را درک می‌کند.

ستاره لهستانی بارسلونا درباره سرمربی‌اش گفت:" ژاوی تا آخر فصل سرمربی ما است و خیلی مهم است که روی کارمان تمرکز داشته باشیم. این را می‌دانم که هدایت بارسا در این مدت برای او خیلی دشوار بوده چون او آدم خیلی احساساتی‌ای است. بارسا برای ژاوی فراتر از یک باشگاه است. این را می‌دانم که این مدت برای خانواده او هم خیلی سخت گذشته. از حالا تا پایان فصل باید این حرفها را کنار بذاریم، و در کنار هم با حرکت در یک مسیر مشترک بازی‌ها را ببریم".

لواندوفسکی درباره شرایط خوب خود در هفته‌های اخیر گفت:" من همیشه می‌خواهم به بهترین شکل فوتبال بازی کنم. درست است که در بازی با ختافه گل نزدم ولی خیلی خوب بازی کردم. به عنوان یک مهاجم برایم مهم است که در هر بازی پیروز بشویم و البته اینکه خودم گل بزنم هم برایم مهم است".

احتمال پیروزی مقابل ناپولی در چمپیونزلیگ؟

اگر از دقیقه اول مثل بازی رفت در ناپل بازی کنیم حتما برنده می‌شویم. ناپولی تیم خطرناکی است که بازیکنان خوبی دارد ولی ما می‌خواهیم پیروز شده و صعود کنیم.

قهرمانی در لالیگا؟ به بازی خودمان بستگی دارد. ما بازیکنان زیادی داریم که کیفیت و پتانسیل بالا دارند. باید در جریان هر بازی خودمان را بر اساس شرایط تغییر بدهیم و اگر قرار است مالکیت را بیشتر در اختیار داشته باشیم همین کار را بکنیم یا اگر شرایط بازی ایجاب می‌کند که مستقیم بازی کنیم باید همین کار را را انجام بدهیم.

حمایت لواندوفسکی از سرمربی بارسا / به ژاوی خیلی سخت گذشت، او احساساتی است! 2