جمعه 30 شهریور 1403

حمله به بازیکن جوان نورنبرگ / فوتبالیستی که به خاطر پیراهن بایرن کتک خورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حمله به بازیکن جوان نورنبرگ / فوتبالیستی که به خاطر پیراهن بایرن کتک خورد!

یک فوتبالیست جوان نورنبرگ به دلیل پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ در خانه خودش از هواداران کتک خورد.

به گزارش "ورزش سه"، یک اتفاق عجیب در فوتبال آلمان سر و صدای زیادی به پا کرده است. کتک خوردن یک فوتبالیست جوان زیر 23 سال باشگاه اف‌سی نورنبرگ در خانه خودش به دلیل پوشیدن پیراهن تیم رقیب: بایرن مونیخ.

باشگا نورنبرگ درباره این حادثه اطلاعیه‌ای منتشر کرد و ضمن محکوم کردن شدید آنچه رخ داده پذیرفت که حمله‌کنندگان به این بازیکن جوان احتمالا هواداران باشگاه نورنبرگ بوده‌اند.

در بیانیه باشگاه اف‌سی نورنبرگ آمده است: "دیشب شاهد بودیم که یکی از بازیکنان تیم زیر 23 سال باشگاه مورد حمله قرار گرفت. مهاجم‌ها جلوی خانه او کمین کرده بودند و بعد از چند ساعت کمین او را مورد حمله قرار داده و به صورت فیزیکی ضرب و شتمش کردند. این اتفاق ما را واقعا عصبانی و دلزده کرده. کسانی که مرتکب چنین اقدامی شدند از همه خط‌های قرمز عبور کردند".

باشگاه نورنبرگ که در دسته دوم فوتبال آلمان بازی می‌کند اشاره‌ای به نام این بازیکن نکرد ولی رسانه‌های آلمانی اعلام کردند او نیکلاس ویلسون است که در روزهای اخیر عکسی از او درحالیکه پیراهن بایرن مونیخ را به تن داشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.

در بیانیه باشگاه نورنبرگ آمده است: "ظاهرا این حمله به بازیکن ما به خاطر این بوده که او سه روز پیش عکسی از خودش با پیراهن بایرن مونیخ منتشر کرده بود. او این عکس را خیلی زود پاک کرده و عذرخواهی هم کرده بود".

حمله به بازیکن جوان نورنبرگ / فوتبالیستی که به خاطر پیراهن بایرن کتک خورد! 2