سه‌شنبه 3 مهر 1403

حمله به جشن افتتاحیه یورو 2024 / کشته شدن مهاجم با ضرب گلوله پلیس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حمله به جشن افتتاحیه یورو 2024 / کشته شدن مهاجم با ضرب گلوله پلیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به دنبال حمله به یک میهمانی خصوصی که به مناسبت آغاز مسابقات فوتبال یورو 2024 برگزار شده بود، پلیس آلمان ضارب را به ضرب گلوله از پا درآورد. بیلد آلمان نوشته است که این حادثه در ایالت «زاکسن آنهالت» در شرق آلمان و چند دقیقه پس از به صدا درآمدن سوت آغاز دیدار تیم ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در افتتاحیه یورو 2024 رخ داد. دویچه‌وله نوشته است که ضارب پس...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به دنبال حمله به یک میهمانی خصوصی که به مناسبت آغاز مسابقات فوتبال یورو 2024 برگزار شده بود، پلیس آلمان ضارب را به ضرب گلوله از پا درآورد. بیلد آلمان نوشته است که این حادثه در ایالت «زاکسن آنهالت» در شرق آلمان و چند دقیقه پس از به صدا درآمدن سوت آغاز دیدار تیم ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در افتتاحیه یورو 2024 رخ داد.

دویچه‌وله نوشته است که ضارب پس از ورود غیر قانونی به ساختمان محل برگزاری میهمانی، به طور تصادفی با چاقو به میهمانان حمله کرد. در این حادثه 2 نفر نیز به شدت زخمی شده‌اند. حال زخمی‌های این حادثه وخیم گزارش شده است.

افسران اعزامی به محل حادثه پس از نزدیک شدن مهاجم به آنها، مجبور به استفاده از سلاح گرم شدند. ضارب پس از شلیک پلیس در بیمارستان کشته شد.

دیدار افتتاحیه این جشنواره فوتبالی با پیروزی پنج بر یک میزبان به اتمام رسید. یورو 2024 که از دیشب آغاز شده است، در 10 ورزشگاه از هامبورگ در شمال تا مونیخ در جنوب آلمان برگزار می‌شود و چهارم جولای به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام /