سه‌شنبه 29 خرداد 1403

حمله به رونالدو: تمرین پرتغال به آشوب کشیده شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حمله به رونالدو: تمرین پرتغال به آشوب کشیده شد!

جلسه تمرینی امروز تیم ملی پرتغال با هجوم هواداران به زمین همراه شد و لحظات عجیبی برای یاران کریستیانو رونالدو رقم خورد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم ملی فوتبال پرتغال امروز به آشوب کشیده شد و برخلاف تصور بازیکنان، حضور هواداران باعث هرج و مرج عجیبی شد.

تیم تحت هدایت روبرتو مارتینز امروز شاهد حضور تماشاگران در کمپ تمرینی پرتغال بود و حدود 8 هزار نفر حضور داشتند تا این تمرین را از نزدیک نظاره کنند.

بلیت فروشی این تمرین رایگان بود و به غیر از هوادارانی که موفق شده بودند بدون پرداخت هزینه‌های این بلیت‌ها را دریافت کنند، تعدادی هم موفق شدند بدون بلیت وارد ورزشگاه گوترسلوه شدند.

جو محل تمرین که در ابتدا مملو از هیجان بود و تعدادی از جیمی جامپ‌ها در طول تمرین قبل از اینکه وارد زمین شوند، توسط نیروهای امنیتی متوقف شدند.

علیرغم تلاش نیروهای امنیتی که برای مهار اوضاع تلاش می‌کردند، هواداران توانستند به طرز خطرناکی به بازیکنان پرتغال نزدیک شوند.

پس از 80 دقیقه تمرین که در آن رونالدو هوادارانش را به وجد آورد و بسیار مورد تشویق قرار گرفته بود، حدود 20 تماشاگر وارد زمین شدند.

در میان این آشفتگی، کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنانی بود که طرفداران زیادی به سمت او حرکت می‌کردند و در این میان یک هوادار موفق شد او را در آغوش بگیرد که توسط نیروهای امنیتی به خارج از زمین هدایت شد. یکی دیگر از این جیمی جامپ ها هم موفق شد با او سلفی بگیرد.

خوزه سا، دروازه‌بان پرتغال، اقدام قاطعانه‌ای انجام داد و وقتی متوجه شد نیروهای امنیتی نمی‌توانند یک هوادار را دستگیر کنند، چندین متر به دنبال او دوید و او را به زمین زد تا اینطور موجب دستگیری او شود و این تماشاگر به رونالدو نرسد.

پس از دقایقی که زیاد هم طول نکشید، نیروهای امنیتی موفق شدند جو تمرین را آرام کرده و شاگردان مارتینز هم به راحتی به رختکن رفتند. نشریه‌های آلمانی مدعی شدند به دلیل اتفاق امروز امکان دارد که تمرینات پرتغال دیگر در این کمپ برگزار نشود.

حمله به رونالدو: تمرین پرتغال به آشوب کشیده شد! 2
حمله به رونالدو: تمرین پرتغال به آشوب کشیده شد! 3