دوشنبه 16 مهر 1403

حمله دانشجویان اغتشاشگر دانشگاه شریف به سلف دانشجویی + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حمله دانشجویان اغتشاشگر دانشگاه شریف به سلف دانشجویی + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جریان تجمع دانشجویان دانشگاه شریف که در اعتراض به اتفاقات اخیر این دانشگاه که باعث قانون شکنی و حرمت شکنی در دانشگاه شده بود عده ای از دانشجویان با حمله به جمعیت دانشجویان تجمع کننده قصد به آشوب کشیدن فضای دانشگاه را داشتند. بر اساس این گزارش، برخی از دانشجویان اغتشاشگر در دانشگاه شریف به سلف دانشجویی حمله کرده و باعث شکستن شیشه های سلف و...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جریان تجمع دانشجویان دانشگاه شریف که در اعتراض به اتفاقات اخیر این دانشگاه که باعث قانون شکنی و حرمت شکنی در دانشگاه شده بود عده ای از دانشجویان با حمله به جمعیت دانشجویان تجمع کننده قصد به آشوب کشیدن فضای دانشگاه را داشتند.

بر اساس این گزارش، برخی از دانشجویان اغتشاشگر در دانشگاه شریف به سلف دانشجویی حمله کرده و باعث شکستن شیشه های سلف و حمله به دانشجویان بسیجی شدند که فشار جمعیت حاضر در ضلع غربی باعث شکسته شدن شسشه‌های درب این قسمت و زخمی شدن یکی از دانشجویان شده است.

«زخمی شدن یکی از کارکنان حراست در دانشگاه شریف»

شنیده ها حاکی از این است که برخی از تجمع کنندگان در دانشگاه شریف فضای تجمع را به التهاب کشیده و بر اثر این التهابات و شکستن شیشه درب غربی سلف یکی از کارکنان حراست زخمی شده است.