یک‌شنبه 8 مهر 1403

حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک!

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل اوساسونا اولین باخت فصل را تجربه کرد و با نتیجه 4-2 شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، شب خوبی برای شاگردان فلیک نبود و آنها پس از 7 پیروزی پشت سر هم در 7 بازی ابتدایی در لالیگا، طعم اولین شکست فصل را چشیدند و با 4 گل مغلوب اوساسونا شدند.

ترکیب دو تیم

اوساسونا:

هررا، کاتنا، بویومو، کروس، آرسو، ایبانز، تورو، اوروز، گارسیا، ساراگوسا، بودیمیر

بارسلونا:

پنیا، کوبارسی، دومینگز، کنده، مارتین، پدری، گارسیا، توره، ویکتور، تورس، لواندوفسکی

این بازی برای بارسا متفاوت‌تر از بازی‌های قبل آغاز شد و آنها در زمین بسیار بی‌آزار و ضعیف ظاهر شدند و نمی‌توانستند موقعیت‌های چندانی خلق کنند.

این وضعیت ادامه داشت تا اینکه اوساسونا جلو کشید و بودیمیر در دقیقه 18 با ضربه سر دروازه ایناکی پنیا را باز کرد. 10 دقیقه پس از این گل بود که بارسا یک بار دیگر هم توپ را درون دروازه‌اش دید. این بار ساراگوسا که پس از انتقال به بایرن به صورت قرضی به اوساسونا آمده، پنیا را مغلوب کرد.

در لالیگا، این اولین بار بود که بارسای فلیک با چنین چالش جدی‌ای مواجه می‌شد. نیمه اول با همان دو گل به اتمام رسید و نیمه دوم به خوبی آغاز شد. دروازه‌بان اوساسونا که در این بازی نمایشی چشم‌نواز ارائه داده بود، اشتباه کرد و پائو ویکتور فاصله را به یک گل رساند.

پس از گل ویکتور، امید بارسا برای کامبک بیشتر شد. اولین بار نبود که آنها عقب می‌افتند و برای بازگشت به بازی تلاش می‌کردند. آخرین بار مقابل رایو وایه‌کانو آنها بازی 1-0 باخته را با برد 2-1 عوض کرده بودند.

اما این اوساسونا بود و تیم متفاوت‌تری نسبت به حریفان قبلی. در دقیقه 71 بود که در حمله‌ای، دومینگز روی بودیمیر خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد تا خود بودیمیر با همین پنالتی بازی را 3-1 کند.

لحظاتی بعد شوت پشت محوطه برتونز روی واکنش ضعیف پنیا وارد دروازه بارسا شد تا اختلاف به سه گل برسد و بارسا در شب فاجعه‌بارش، شکست سنگینی را تجربه کند.

در دقایق پایانی لامین یامال با شوتی زیبا یکی از گل‌ها را جبران کرد تا سنگینی باخت کمی کاهش یابد و در نهایت بازی با نتیجه 4-2 به پایان رسید. بارسا در صدر جدول 21 امتیازی ماند و رئال مادرید در صورت پیروزی در دربی مادرید به یک امتیازی این تیم خواهد رسید.

گل‌ها:

در دقیقه 18 بودیمیر روی ارسال ساراگوسا، با ضربه سر دروازه پنیا را باز کرد. 10 دقیقه پس از گل اول، ساراگوسا این بار در نقش گلزن ظاهر شد و روی ضدحمله‌ای با دریبل پنیا، گل دوم را به ثمر رساند. 8 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم پائو ویکتور روی اشتباه دروازه‌بان حریف با یک ضربه پشت محوطه اختلاف را به یک گل کاهش داد. در دقیقه 72 روی موقعیتی بودیمیر به عنوان همه‌کاره اوساسونا ظاهر شد. حرکت او ابتدا منجر به خطای پنالتی و کارت زرد برای دومینگز شد و سپس خودش در ضربه پنالتی پنیا را مغلوب کرد. برتونز تیر خلاص را به بارسلونا زد. در دقیقه 85 پس از اشتباه لامین یامال و لو رفتن توپ، او با ضربه‌ای از پشت محوطه، بازی را 4-1 کرد. یک دقیقه قبل از پایان وقت‌های قانونی، یامال یکی از گل‌ها را با ضربه‌ای از پشت محوطه جبران کرد اما دیگر برای بازگشت به بازی دیر بود.
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 2
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 3
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 4
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 5
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 6
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 7
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 8
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 9
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 10
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 11
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 12
حمله کافی نیست، بارسلونا بی‌دفاع بود / اوساسونا 4-2 بارسا: چهار کلیک علیه فلیک! 13