سه‌شنبه 10 مهر 1403

حکم بازی جنجالی سپاهان - ملوان صادر شد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
حکم بازی جنجالی سپاهان - ملوان صادر شد

آرای تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان از سوی کمیته انضباطی اعلام شد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صبح امروز آرای تخلفات دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان که در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با پیروزی طلایی‌پوشان به پایان رسید، صادر کرد؛ دیداری که به دلیل درگذشت هوادار ملوان با حواشی زیادی همراه بود.

بر اساس آرای صادرشده، مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان، به دلیل رفتار غیر ورزشی به یک جلسه محرومیت که به مدت شش ماه تعلیق خواهد شد، محکوم شده است. با اعلام کمیته انضباطی این حکم قطعی و قابل اجرا خواهد بود.

همچنین باشگاه سپاهان به دلیل استفاده هواداران منتسب به این تیم از لیزر و فحاشی به تیم مقابل به پرداخت 50 میلیون جریمه محکوم شده و تیم ملوان نیز به دلیل دریافت هفت اخطار توسط بازیکنان، فحاشی به مقامات رسمی، شکستن صندلی و پرتاب بطری و نقض اصول کلی رفتار باید 110 میلیون تومان جریمه پرداخت کند.

محمد بادافره، مدیر تیم فوتبال ملوان هم به یک جلسه محرومیت و پرداخت 51 میلیون تومان پول محکوم شده است؛ حکمی که دلیل آن بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه قید شده است.

محمدحسین باغی و نیما کاظمی (دو عضو تدارکات تیم ملوان) نیز به ترتیب دلیل رفتار غیر ورزشی و نقض مقررات به توبیخ کتبی و یک جلسه محرومیت محکوم شده‌اند.