شنبه 31 شهریور 1403

خاطرات جالب اسطوره اینتر از طارمی؛ مطمئن بودم دوران جالبی خواهد داشت!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
خاطرات جالب اسطوره اینتر از طارمی؛ مطمئن بودم دوران جالبی خواهد داشت!

وسلی اسنایدر به ستایش از مهدی طارمی پرداخته و از روزهای هم‌بازی بودن با او در الغرافه قطر گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی هنوز موفق نشده در بازی‌های رسمی برای اینتر گلزنی کند ولی به خصوص بعد از بازی مقابل منچسترسیتی، اولین بازی فیکس او با پیراهن نراتزوری، او با ستایش‌های زیادی از طرف هواداران و رسانه‌های ایتالیایی مواجه شده است.

به گزارش ورزش سه، اینزاگی در دیدار بسیار حساس و دشوار مقابل منچسترسیتی، در ورزشگاه اتحاد، طارمی را به کاپیتانش لائوتارو مارتینز ترجیح داد و مهدی را فیکس به زمین فرستاد. حتی زمانی که در نیمه دوم اینزاگی تصمیم گرفت لائوتارو را به میدان بفرستد، مارکوس تورام را بیرون کشید تا مشخص شود از عملکرد مهدی بسیار راضی است.

یدروز روزنامه گاتزتا در یادداشتی به بررسی عملکرد بازیکنان اینتر مقابل سیتی پرداخت و از طارمی در کنار پیوتر زیلینسکی و یان بیسک به‌عنوان درخشان‌ترین بازیکنان تیم اینزاگی یاد کرد.

اما امروز اطلاعاتی جدید درباره طارمی در ایتالیا منتشر شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. وسلی اشنایدر، یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های سابق اینتر در گفتگو با گاتزتا درباره طارمی صحبت‌هایی کرد که باعث شده او بیش از پیش مورد توجه اینتری‌ها قرار بگیرد.

اسنایدر، یکی از ستاره‌های اصلی سال به یادماندنی اینتر، سال فتح سه‌گانه، به گاتزتا گفت: "خیلی‌ها نمی‌دانند که من با طارمی هم‌تیمی بوده‌ام. ما در فصل 19-2018 در الغرافه قطر هم‌بازی بودیم. من آخرین روزهای فوتبالم را پشت سر می‌گذاشتم، ولی مهدی تازه داشت آماده می‌شد که خودش را به دنیای فوتبال تحمیل کند. من با اینکه دیگر پیر شده بودم، ولی در همان فصل چند پاس گل دادم و طارمی گل‌های قشنگی برایمان زد. از همان روز برایم مشخص بود که این پسر دوران فوتبالی جالبی خواهد داشت و موفق خواهد شد."

وسلی اسنایدر در ادامه به یک خصوصیت رفتاری طارمی اشاره کرد و گفت: "مهدی همیشه مودب است و من این خصلتش را خیلی دوست داشتم. یک بار در لیگ قهرمانان آسیا مهدی به یک تیم ایرانی دو گل زد ولی به خاطر احترامی که به تیم کشورش داشت خوشحالی نکرد."

258 258

کد خبر 1960451