جمعه 30 شهریور 1403

خاویر پاستوره:/ اگر از 13 سال پیش PSG بگویم، می خندید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خاویر پاستوره:/ اگر از 13 سال پیش PSG بگویم، می خندید!

خاویر پاستوره که از اولین بازیکنانی بود که گروه سرمایه گذاری قطر برای تقویت این تیم خریداری کرد، از شرایط عجیب روزهای ابتدایی حضورش حرف زد.

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی که از سال 1970 تاسیس شده، با ورود قطری ها از سال 2011 بیش از پیش اوج گرفت و حالا با اختلاف، قدرت اول فوتبال فرانسه است. پاریس البته قبل از مالکیت قطری ها نیز دو بار فاتح لیگ فرانسه شده بود اما نمی توان روزهای قبل و بعد از ورود گروه قطری به این باشگاه را مقایسه کرد.

خاویر پاستوره به خوبی می تواند در این مورد شهادت دهد. او که از پالرمو در سال 2011 به پی اس جی رفت، در مورد ماه های ابتدایی حضورش گفت: «من و قطر اولین قدم ها را با هم برداشتیم. من به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک فرد در پی اس جی رشد کردم. در 21 سالگی وارد تیم شدم و در 29 سالگی آنجا را ترک کردم.

ما اتفاقات زیبای زیادی را تجربه کردیم و البته تجربیات نه چندان خوبی هم داشتیم که از همه آنها درس گرفتیم. من هنوز رابطه خوبی با باشگاه دارم و درهای پاریس همیشه به روی من باز است. یادم است در ابتدای ورودم به پی اس جی، مجبور بودیم خودمان پیراهن ها را روز بازی با خودمان بیاوریم و حتی کفش هایمان را بشوریم. داستان خیلی متفاوت از الان بود و قطعا مقایسه آن روزها با وضعیت الان باشگاه، باعث خنده می شود.»

خاویر پاستوره:/ اگر از 13 سال پیش PSG بگویم، می خندید! 2
خاویر پاستوره:/ اگر از 13 سال پیش PSG بگویم، می خندید! 3