شنبه 31 شهریور 1403

خاویر کلمنته:/ اسپانیا را دوست ندارم، جود را به وینی ترجیح می‌دهم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خاویر کلمنته:/ اسپانیا را دوست ندارم، جود را به وینی ترجیح می‌دهم

مربی سابق تیم ملی اسپانیا در مورد وینیسیوس، جود بلینگام و تیم ملی اسپانیا صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خاویر کلمنته مدتی است که از سطح بالای فوتبال دور بوده، اما هر بار که در مراسمی شرکت می کند، از او در مورد مهمترین رویدادهای ورزشی سوال می شود و سرمربی باسکی نیز از صحبت کردن دریغ نمی کند.

کلمنته که زمانی مربی اسپانیا بود و مقطعی قرار بود مربی تیم ملی ایران نیز شود، در مورد فصل عالی رئال مادرید و درخشش وینیسیوس و بلینگام حرف زد: «فصل رئال درخشان بود و من وینیسیوس را فوق العاده دیدم. یادم است زمانی هواداران رئال می خواستند او را از برنابئو بیرون کنند زیرا مرتب موقعیت های گلزنی را خراب می کرد.»

وینی یا بلینگام؟ «راستش من فوتبال بلینگام را بیشتر از وینیسیوس دوست دارم. وینیسیوس بچه ای است که اگر کمی آرام شود، بازیکن بزرگتری خواهد شد. از بین این دو، هر کسی که توپ طلا را دریافت کند، منصفانه خواهد بود زیرا هر دو بازیکنان خوبی هستند.»

کلمنته در مورد پیشبینی اش از عملکرد اسپانیا در یورو 2024 نیز گفت: «راستش من خیلی از این تیم خوشم نمی آید. می‌دانم که دلافوئنته به تیمش اعتقاد دارد ولی سپس هر کسی می تواند نظرش خودش را بگوید. نتیجه گیری آسان است. وقتی از من می پرسند که آیا تیم اسپانیا را دوست دارم، می گویم نه. اما موضوعی نیست که به من مربوط باشد. مهم این است مربی تیمش را دوست داشته باشد.»

خاویر کلمنته:/ اسپانیا را دوست ندارم، جود را به وینی ترجیح می‌دهم 2
خاویر کلمنته:/ اسپانیا را دوست ندارم، جود را به وینی ترجیح می‌دهم 3