یک‌شنبه 17 تیر 1403

خبر بد آرژانتین: تکلیف مسی معلوم نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خبر بد آرژانتین: تکلیف مسی معلوم نیست!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که مشخص نیست لیونل مسی بتواند تیم ملی کشورش را در دیدار برابر اکوادور همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح فردا به وقت ایران باید در چهارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2024 روبروی تیم ملی اکوادور به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آسانی از سد این تیم عبور کند و در جمع چهار تیم برتر این مسابقات قرار بگیرد.

مسی در دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی کشورش بود و مثل همیشه نقش مهمی را در پیروزی‌های این تیم ایفا کرد اما نتوانست آرژانتین را در آخرین بازی از مرحله گروهی همراهی کند و به دلیل مصدومیت روی نیمکت قرار داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

رسانه‌های آرژانتینی در چند روز اخیر خبر داده بودند که او به تمرینات تیم ملی برگشته است و این احتمال وجود دارد که بتواند در بازی برابر اکوادور در زمین حضور داشته باشد اما حالا اسکالونی بار دیگر ابهامات و تردیدهایی را در این باره مطرح کرده است.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:«ما برای گرفتن تصمیم نهایی درباره مسی صبر خواهیم کرد. روز گذشته احساس خوبی درباره او داشتیم اما این احتمال هم وجود دارد که لائوتارو مارتینز و خولین آلوارز در کنار هم در ترکیب حاضر باشند. باید منتظر تمرین آخر باشیم.

اگر لئو نتواند بازی کند شرایط عوض خواهد شد. سعی می‌کنیم او را در ترکیب داشته باشیم. منصفانه است که تا آخرین لحظه صبر کنیم و به او زمان بدهیم. پیش از تمرین با او صحبت خواهم کرد تا درباره فردا تصمیم بگیریم. او روز گذشته احساس خوبی داشت اما در نهایت باید ببینیم که شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت.»

خبر بد آرژانتین: تکلیف مسی معلوم نیست! 2