پنج‌شنبه 14 تیر 1403

خبر بد برای ایتالیا: بوفون در فکر استعفاست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خبر بد برای ایتالیا: بوفون در فکر استعفاست!

جانلوییجی بوفون در حال بررسی شرایط برای کناره‌گیری از تیم ملی ایتالیا است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با قبول شکست برابر تیم ملی سوئیس در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 از دوره رقابت‌ها کنار رفت و بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم که عملکردی در حد و اندازه تیم مدافع عنوان قهرمانی نداشتند خیلی زود به کشورشان بازگشتند.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که بوفون درخواست برگزاری جلسه‌ای را با مدیر فدراسیون فوتبال ایتالیا دارد و می‌خواهد درباره آینده‌اش با او به صورت جدی مذاکره کند و گزینه استعفا و کنار رفتن از کادر فنی این تیم را هم به صورت جدی مدنظر دارد.

به نظر می‌رسد که حذف ناامید کننده ایتالیا از رقابت‌های یورو 2024 باعث ناراحتی این اسطوره فوتبال این کشور شده است اما اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که او هنوز در این زمینه جدی نیست و مایل است که در جلسه پیش رو صحبت‌هایی را با مدیران این فدراسیون انجام دهد تا شرایط را به صورت کامل ارزیابی کند.

در واقع بوفون مایل است بداند که جایگاهش در پروژه بلند مدت ایتالیا چه خواهد بود و باید دید که آیا این مذاکرات او را برای ادامه این همکاری متقاعد خواهد کرد یا نه. گفته می‌شود که احتمالا لوچانو اسپالتی هم در این مذاکرات حضور خواهد داشت.

خبر بد برای ایتالیا: بوفون در فکر استعفاست! 2