جمعه 14 اردیبهشت 1403

خبر بد برای بایرن: ستاره رئال در ترکیب اصلی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خبر بد برای بایرن: ستاره رئال در ترکیب اصلی

ادر میلیتائو، ستاره برزیلی رئال مادرید، برابر بایرن مونیخ در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، میلیتائو در اولین دیدار فصل جاری به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی ای مدتی طولانی از میادین دور شد و چاره‌ای جز این نداشت که زانویش را به تیغ جراحان بسپارد اما حالا به نظر می‌رسد که در شرایط بسیار خوبی برای بازگشت به میادین قرار دارد.

منابع نزدیک به رئال خبر داده بودند که این بازیکن آماده است تا در دیدار برابر منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود اما این اتفاق نیفتاد و کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت که او را روی نیمکت قرار دهد و ریسکی انجام ندهد.

هر چند این ستاره برزیلی در دقایق پایانی بازی برگشت برابر سیتی به میدان رفت و به تیمش کمک کرد اما حالا روزنامه اسپانیایی آ. اس خبر داده است که او آمادگی لازم برای اینکه در دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود را دارد.

رئال مادرید سه‌شنبه شب هفته آینده باید در دیدار رفت از این مرحله در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ روبروی این تیم به میدان برود و بازی برگشت هم در تاریخ 19 اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد تا تکلیف یکی از دو تیم صعودکننده به دیدار فینال مشخص شود.

خبر بد برای بایرن: ستاره رئال در ترکیب اصلی 2